Starszy Analityk Finansowy
Miejsce pracy: Gdynia

Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Starszy Analityk Finansowy

Miejsce pracy: Gdynia

Główne zadania

  • przygotowywanie krótko- i długoterminowych planów finansowych oraz planów skonsolidowanych dla jednostek Grupy Kapitałowej BEST 
  • analizowanie trendów, poziomu realizacji założeń budżetowych i wyjaśnianie przyczyn odchyleń
  • planowanie i bieżąca kontrola wskaźników finansowych oraz kowenantów
  • sporządzanie analiz i raportów na potrzeby podejmowania decyzji biznesowych oraz rekomendowanie rozwiązań strategicznych
  • administrowanie modelami finansowymi
  • projektowanie i wdrażanie nowych metod analizy danych ilościowych i finansowych

Wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia, finanse lub pokrewne
  • doświadczenie w obszarze samodzielnej analizy sprawozdań finansowych w kontrolingu lub księgowości
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z obszarem księgowości i rachunkowości spółek kapitałowych, z uwzględnieniem konsolidacji grup kapitałowych
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym zaawansowana znajomość MS Excel
  • doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP
  • znajomość programów finansowo-księgowych oraz narzędzi wspomagających proces planowania i kontrolingu będzie dodatkowym atutem
  • umiejętności komunikacyjne, w szczególności prezentacji informacji finansowych w sposób jasny i czytelny dla Zarządu
  • chęć udziału w procesach zmian oraz nowych projektach

Oferujemy

  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • stabilne zatrudnienie
  • prywatną opiekę medyczną
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport)
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST)
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów
  • wyjątkowo przyjazną kulturę organizacyjną
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą
Aplikuj