Kierownik Działu Rozwoju Produktów
Miejsce pracy: Gdynia

Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Kierownik Działu Rozwoju Produktów
Miejsce pracy: Gdynia

Główne zadania

  • zarządzanie zespołem Product Ownerów,
  • określanie priorytetów prac i wytycznych dla zespołu,
  • stworzenie strategii rozwoju i zarządzania systemem operacyjnym w zakresie produktów i funkcjonalności,
  • ścisła operacyjna współpraca z IT oraz Kierownikami Projektów,
  • szkolenie, wspieranie i motywowanie pracowników,
  • rozwijanie produktów i współpraca z Interesariuszami nad ciągłym rozwojem informatyzacji procesów,
  • nadzorowanie, jak również prowadzenie produktowych projektów technologicznych w zakresie automatyzacji procesów, adaptacji technologii, wdrażania i komercjalizowania innowacyjnych rozwiązań technologicznych w całym cyklu ich życia,
  • zarządzanie ryzykiem projektowym,
  • szerzenie kultury zwinnego wdrażania zmian przez pryzmat realizacji celów,
  • udział w projektach strategicznych.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • min. 7 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej, międzynarodowo działającej organizacji,
  • min. 5 lat doświadczenia w formie IT/ICT i/lub współpracy z IT,
  • min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu portfelem produktowym B2C,
  • wiedza w zakresie rozwiązań informatycznych wspierających procesy biznesowe w branży finansowej,
  • znajomość metodyk projektowych AGILE i SCRUM oraz umiejętność prowadzenia projektów, w tym projektów wdrożeniowych,
  • znajomość oprogramowania i narzędzi analitycznych wspierających zarządzanie projektami,
  • rozumienie zagadnień związanych z wytwarzaniem, wdrażaniem i utrzymaniem systemów IT,
  • znajomość pakietu MS Office, JIRA, Confluence, SQL,
  • umiejętność analizy i syntezy danych,
  • innowacyjność, nastawienie na realizację celów,
  • umiejętność współpracy i budowania pozytywnych relacji,
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów oraz wprowadzaniu usprawnień w codziennej pracy,
  • dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
  • stabilne zatrudnienie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • przyjazną kulturę organizacyjną,
  • udział w projektach strategicznych,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Aplikuj