Kierownik Zespołu Wsparcia Franczyzobiorców
Miejsce pracy:
Poznań

Twoje zadania:

  • zarządzanie pracą Zespołu Infolinii, wspierającą pracę Franczyzobiorców
  • dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta zgodnie z ustalonymi standardami
  • kontrola i optymalizacja realizowanych działań, wprowadzanie zmian oraz usprawnień
  • wyznaczanie oraz monitorowanie stopnia realizacji celów podległych pracowników, a także motywowanie pracowników do ich osiągania
  • aktywna współpraca z zespołami operacyjnymi w Spółce

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum 2 letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników call center/ telesprzedaży/ obsługi klienta
  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia
  • umiejętności tworzenia raportów i opracowywania analiz, a także wnioskowania oraz wdrażania nowych rozwiązań
  • samodzielności i umiejętności podejmowania decyzji w dynamicznym otoczeniu
  • budowania partnerskich relacji biznesowych
  • bardzo dobrej organizacji pracy  
Oferujemy:
Aplikuj