Specjalista ds. Rozwoju i Utrzymania Produktów
Miejsce pracy: Gdynia

Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Specjalista ds. Rozwoju i Utrzymania Produktów

Miejsce pracy: Gdynia

Główne zadania

  • opracowywanie portfolio produktów dla określonego segmentu klienta,
  • kompleksowe wdrażanie nowych produktów,
  • monitorowanie trendów rynkowych dotyczących produktów restrukturyzacyjnych,
  • zarządzenie cyklem życia produktu,
  • opracowywanie analiz opłacalności dla wdrożenia produktów,
  • wprowadzanie i rozwijanie programów lojalnościowych,
  • poszukiwanie innowacji oraz wsparcie w budowaniu długoterminowej strategii,
  • opracowywanie koncepcji i pełnej specyfikacji nowych produktów.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • duża samodzielność w pracy,
  • kreatywność, inicjatywa, 
  • znajomość MS Office (szczególnie Excel i Power Point),
  • mile widziane doświadczenie w samodzielnym wdrażaniu produktów w dużej organizacji.

Oferujemy

  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
  • stabilne zatrudnienie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • przyjazną kulturę organizacyjną,
  • udział w projektach strategicznych,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Aplikuj