Specjalista ds. Rozwoju Sieci
Miejsce pracy:
Poznań

Twoje zadania:

  • koordynowanie terminów i kosztów remodelingów (otwarć /zamknięć) sklepów
  • przygotowywanie zestawień i raportów kosztów remodelingów
  • koordynowanie obiegu dokumentów i komunikacji formalnej w kontaktach między działowych
  • wsparcie administracyjno-organizacyjne w bieżących zadaniach Kierownika Działu
  • przygotowywanie prezentacji i komunikatów organizacyjnych
  • administrowanie danych w systemie

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • doświadczenia na stanowisku związanym z koordynacją procesów oraz pracą z harmonogramem
  • doskonałych zdolności organizacyjnych, terminowości i umiejętności ustalania priorytetów
  • umiejętności nawiązywania i budowania partnerskich relacji biznesowych
  • dobrych umiejętności komunikacyjnych
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym (weryfikowana w procesie rekrutacji)
Oferujemy:
Aplikuj