GRUPA NEUCA

Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Aktualnie do naszego zespołu w ramach Grupy NEUCA poszukujemy kandydata na stanowisko:

Pracownik ds. Obsługi Klienta - II linia wsparcia

Miejsce pracy: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Numer referencyjny: POK/11/2019/T

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • wsparcie w obsłudze zgłoszeń reklamacyjnych,
  • rejestrację reklamacji w programie serwisowym,
  • kontakt z klientem w celu wyjaśnienia niezgodności,
  • przekazanie decyzji reklamacyjnej.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • wysokiej orientacji na Klienta,
  • zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
  • komunikatywności i umiejętności współpracy,
  • sumienności i dokładności,
  • chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.

Oferujemy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
  • elastyczny czas pracy (pon.-pt. w godz. 8:00-20:00),
  • możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wybierając przycisk APLIKUJ.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.