top
Specjalista ds. Wsparcia Franczyzobiorców
Miejsce pracy: Poznań
top

Twoje zadania:

  • obsługa zgłoszeń (reklamacji) od klientów sklepów sieci Żabka
  • koordynowanie obsługi zleceń serwisowych od franczyzobiorców: przekazywanie zleceń do właściwych działów, monitorowanie wykonania zleceń, udzielanie informacji zwrotnych na temat zleceń
  • prowadzanie rejestru zleceń w systemie, przeprowadzanie analiz, rekomendowanie usprawnień
  • wsparcie przy badaniu, analizie i raportowaniu wyników satysfakcji franczyzobiorców

Oczekiwania:

  • doświadczenia na stanowisku związanym z koordynacją procesów lub obsługą klienta
  • znajomości programu Excel na poziomie średniozaawansowanym (weryfikowana w procesie rekrutacji)
  • umiejętności analitycznych
  • inicjatywy i samodzielności oraz wytrwałości i konsekwencji w działaniu
  • umiejętności komunikacyjnych
  • umiejętności nawiązywania i budowania partnerskich relacji biznesowych
Oferujemy:
top
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia pracy,
  • perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • lokalizację biura w centrum Poznania
  • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)

 

Aplikuj
zabkapolska.pl