BlueSoft Sp. z o.o.

BlueSoft Sp. z o.o. jest polską firmą działającą globalnie.

Zatrudniamy ponad 650 konsultantów, którzy wspierają naszych klientów z całego świata. Od 2002 roku tworzymy innowacyjne rozwiązania biznesowe dla największych organizacji będących liderami w sektorze telekomunikacji, bankowości, ubezpieczeń, logistyki oraz farmacji.

www.bluesoft.com

Jeśli pragniesz nieustannie poszerzać swoją wiedzę i rozwijać się w rożnych technologiach to czekamy właśnie na Ciebie!

Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Pomoc w pierwszej linii wsparcia IT/Helpdesk,
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa problemów zgłaszanych przez użytkowników,
  • Pomoc przy konfigurowaniu nowych środowisk pracy na stacjach roboczych użytkowników,
  • Przygotowywanie/przenoszenie stanowiska pracy, wymiana sprzętu komputerowego itp.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem IT (stacje robocze, sprzęt peryferyjny, itp.) i oprogramowaniem na stacjach roboczych użytkowników,
  • Wsparcie administratora systemowego,
  • Podnoszenie własnych kwalifikacji, wiedzy i dzielenie się nią w ramach zespołu,
  • Przygotowywanie dokumentacji przeznaczonej dla Użytkownika,
  • Inwentaryzacja zasobów IT.

Wymagania

Oczekujemy:

  • Dobrej znajomość środowisk Windows i Linux/Unix,
  • Podstawowej wiedzy z budowy i działania sieci komputerowych,
  • Dobra znajomość działania komputera PC i urządzeń peryferyjnych,
  • Dobrej znajomości oprogramowania biurowego i pakietów biurowych MS Office,
  • Asertywnej i niebojącej się wyzwań osoby,
  • Umiejętności współpracy w zespole i komunikatywności,
  • Wysokiej kultury osobistej.

Dodatkowo na Twój plus przemawiać będą:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji / szkolenia,
  • Zdolność dobrej organizacji pracy, szukania rozwiązań i określania priorytetów,
  • Znajomość systemów MacOS,
  • Znajomość tematyki bezpieczeństwa IT,
  • Znajomość systemów Jira, Confluence, SVN,
  • Chęć do zwiększania swoich kwalifikacji,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznych,
  • Znajomość środowiska Office 365.

Oferujemy

Dlaczego BlueSoft:

  • Ścieżka kariery? Gwarantujemy indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego. Dajemy szansę na rozwój w różnych projektach IT.
  • Realizacja własnych inicjatyw? Jesteśmy firmą, gdzie główny nacisk stawiamy na ludzi – to oni tworzą naszą siłę. 
  • Stabilność zatrudnienia? Stawiamy na długofalową współpracę. Po zakończonym projekcie rozmawiamy, słuchamy i zapewniamy kolejne wyzwania.
  • Benefity? Zapewniamy współfinansowanie nauki j. angielskiego oraz pakietu socjalnego (karta MultiSport, prywatne ubezpieczenie medyczne), uczestnictwo w firmowych eventach (rejsy na STS F.Chopin, cykliczne wyjazdy integracyjne).

Administratorem Twoich danych osobowych jest BlueSoft Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 96. BlueSoft przetwarza Twoje dane osobowe w celu realizacji procesu rekrutacji art. 6 ust. 1 lit a. Masz prawo w dowolnym momencie cofnąć dobrowolnie wyrażone zgody. Cofnięcie zgody nie będzie oznaczało przerwania przetwarzania Twoich danych osobowych w procesach zainicjowanych przed jej wycofaniem.