Asystent ds. Obsługi Korespondencji Klienta
Miejsce pracy: Elbląg

Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń pomiędzy stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ.

Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, dbamy o bezpośrednią obsługę Klienta i stale monitorujemy jej jakość. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to co robimy ma ogromne znaczenie.

 

 

 

Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent ds. Obsługi Korespondencji Klienta

Miejsce pracy: Elbląg

 

Co będzie należeć do twoich obowiązków:

  • udzielanie pisemnych odpowiedzi na zapytania, prośby i reklamacje klientów spółki,
  • proponowanie produktów restrukturyzacyjnych w odpowiedzi na pisma klienta.

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • silna motywacja do poszerzania wiedzy,
  • lekkie pióro,
  • orienta na klienta,
  • wysoka kultura osobista.

 

Dodatkowym atutem będzie dobra znajomość MS Word i Excel.

 

Jeżeli lubisz mieć jasno określone cele i realny wpływ na to, ile zarabiasz - APLIKUJ.

W BEST oferujemy:

  • ciekawe wyzwania i nowoczesne narzędzia pracy,
  • profesjonalne szkolenia wstępne i pomoc opiekuna przy wdrożeniu do pracy,
  • ścieżki awansu i możliwości ciągłego rozwoju (szkolenia, Program Job Rotation itp.),
  • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę,
  • stałe wynagrodzenie + system premiowy,
  • program work-life balance i bogaty pakiet benefitów: (prywatna opieka medyczna, Multisport, spotkania integracyjne, gra firmowa z nagrodami, świeże owoce, siatkówka itp.),
  • wolontariat pracowniczy, udział w akcjach społecznych, charytatywnych,
  • przyjazną atmosferę pracy!
Aplikuj