Product Owner (Mobile App)
Miejsce pracy: Warszawa

Tworzymy nowy, crossfunkcjonalny zespół produktowy, w którym brakuje nam doświadczonego Product Ownera. Celem zespołu jest praca nad rozwojem produktu Empik Foto w obszarze aplikacji mobilnej. Szukamy osoby, która swoją pracą i doświadczeniem wesprze zespół m.in. w analizy feedbacku od klientów, definiowaniu wymagań biznesowych, tworzeniu nowych hipotez oraz ich walidacji, priorytetyzacji zadań, analizy wskaźników skuteczności produktu.

 

Twoje przyszłe zadania:

 

Integrowanie współpracy z projektantami, badaczami i analitykami i programistami nad rozwojem produktu:

    • omawianie i definiowanie inicjatyw produktowych,
    • tworzenie hipotez oraz ich walidacja,
    • współpraca nad użytecznością rozwiązań,
    • analiza kluczowych wskaźników skuteczności produktu,
    • wdrażanie nowych funkcjonalności. 

Praca nad rozwojem product backlogu:

    • współpraca z product managerem nad przekuwaniem wizji długoterminowej w krótkoterminowy plan,
    • priorytetyzowanie zadań,
    • definiowanie wymagań biznesowych i technicznych,
    • zbieranie i analiza wymagań od innych działów,
    • ulepszanie specyfikacji wymagań oraz tworzenie kryteriów akceptacji.

Nadzór nad procesem rozwoju produktu w metodykach zwinnych:

    • planowanie prac z zespołem deweloperskim,
    • organizowanie i prowadzenie ceremonii,
    • planowanie wydań kolejnych wersji produktu,
    • komunikacja postępu prac z resztą zespołu biznesowego.

Korzyści dla Ciebie:

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • Świetnego zorganizowania, komunikatywności i odpowiedniej dbałości o szczegóły;
  • Pasji do pracy nad rozwojem produktu oraz rozwijania swojej wiedzy na ten temat;
  • Umiejętności spojrzenia na procesy i pomysły z różnych perspektyw oraz udowodnienia wartości proponowanych przez siebie rozwiązań;
  • Znajomości metodyki scrum w teorii i praktyce;
  • Ogólnej świadomości na temat różnych technologii używanych w Internecie
  • Podstawowej wiedzy z dziedzin takich jak: SEO, social media, reklama, analityka, testy A/B, UX;
  • Umiejętności krytycznej oceny rozwiązań konkurencyjnych serwisów;
  • Zdolności negocjacyjnych.
Aplikuj