top

Do zespołu zarządzającego aplikacją mobilną Żabki (żappka), szukamy osoby, która wykorzystując w pełni potencjał danych, analityki, silnika rekomendacji oraz modeli predykcyjnych będzie odpowiedzialna za obszar CRM. Kandydat będzie odpowiadał za rezultaty biznesowe prowadzonych działań i miał bezpośredni wpływ na lojalność oraz zachowania zakupowe użytkowników aplikacji. Dodatkowym zadaniem kandydata będzie również rekomendowanie i koordynowanie zmian, w tym wdrażanie elementów machine learning, w istniejącym środowisku CRM/marketing automation.

CRM Expert
Miejsce pracy: Warszawa
top

Twoje zadania:

  • Strategiczna i operacyjna odpowiedzialność za obszar CRM  i jego rozwój, w tym kontrolowanie jakości i poprawności zbieranych danych CRM oraz proponowanie sposobu ich wzbogacania
  • Implementacja i parametryzacja modeli predykcyjnych
  • Tworzenie segmentacji konsumentów i wytycznych dla targetowania akcji marketingowych
  • Tworzenie analiz konsumenckich na podstawie dużych wolumenów danych oraz rekomendacji kampanii
  • Monitorowanie efektywności wykorzystywanych modeli, kampanii i segmentacji, rekomendowanie w nich zmian, a także proponowanie nowych
  • Inicjowanie procesów badawczych, w tym identyfikacja i testowanie hipotez (m.in. badających elastyczność cenową, wpływających na lojalność, retencję i CLV klienta)
  • Bliska współpraca z resztą organizacji, w szczególności z członkami zespołu rozwijającego aplikację mobilną, zespołem consumer insights oraz zespołem zaawansowanej analityki

Wymagania:

  • Adekwatne doświadczenie zawodowe (analizy, CRM, BIG Data, BI)
  • Praktyczna znajomość modeli predykcyjnych i rekomendacyjnych (ML/AI) oraz umiejętność stosowania ich do segmentacji klientów i działań marketing automation
  • Silne zdolności analityczne, dokładność, rzetelność i zaangażowanie
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane: statystyka, matematyka, IT, ekonomia)
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu komunikatywnym
  • Mile wiedziane: znajomość zagadnień DMP (data management platform)
  • Mile widziane: doświadczenie przy tworzeniu aplikacji, znajomość branży retail

Znajomość narzędzi/metodyk

  • Znajomość środowisk CRM (mile widziane – doświadczenie z CRM analitycznymi)
  • Znajomość narzędzi marketing automation (np. Synerise)
  • Biegła znajomość MS Excel
  • Praktyczna znajomość narzędzi wspomagających analizę danych np.: środowiska BI, SQL, wybrane języki programowania
  • Znajomość narzędzi wspomagających produktywność - Jira, Confluence, Sharepoint
  • Mile widziane – znajomość zagadnień hurtowni danych, przetwarzania w chmurze obliczeniowej
Oferujemy:
top
  • Perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
  • Wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
  • Przyjazną, nieformalną atmosferę pracy
Aplikuj
zabkapolska.pl