top
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
top

Twoje zadania:

  • obsługa sekretariatu Zarządu oparta na budowaniu profesjonalnego i pozytywnego wizerunku Firmy
  • prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych
  • koordynacja kalendarza spotkań Zarządu
  • zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji
  • sporządzanie raportów, analiz i prezentacji multimedialnych
  • organizacja spotkań biznesowych i podróży służbowych Członków Zarządu

Oczekujemy od Ciebie:

  • łatwości budowania i utrzymywania relacji
  • samodzielności i odpowiedzialności w działaniach
  • dyskrecji
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i obsługi komputera
  • komunikatywności
  • bardzo dobrej organizacji pracy
  • chęci podejmowania własnej inicjatywy i kreatywnego poszukiwania rozwiązań
  • wysokiej kultury osobistej i uśmiechu na twarzy
Oferujemy:
top
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • perspektywę zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku detalicznym
  • wsparcie ze strony ciekawych i wymagających współpracowników
  • nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia pracy
  • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
  • przyjazną atmosferę pracy
Aplikuj
zabkapolska.pl