top

Do zespołu rozwijającego i zarządzającego aplikacją mobilną żappka szukamy osoby chcącej podnosić satysfakcję klienta wykorzystując nowoczesne technologie do jego efektywnej obsługi

Customer Satisfaction Expert
Miejsce pracy: Poznań
top

Twoje zadania:

  • wdrażania najnowszych technologii podnoszących jakość obsługi i satysfakcję klientów (np. chatbot, voice assistant)
  • analiza i rekomendowanie usprawnień w aplikacji mobilnej żappka na podstawie opinii użytkowników
  • nadzór nad pracą zespołu specjalistów obsługujących zgłoszenia oraz udział w modernizacji  narzędzi ich pracy (omnichannel)
  • współtworzenie i aktualizacja materiałów wspierających procesy obsługowe (np. FAQ, szablony odp., scenariusze chatobota)
  • wspieranie automatyzacji oraz ulepszania procesów w obszarze detekcji nadużyć (wsparcie merytoryczne, aktualizacja narzędzi pracy)

Oczekujemy od Ciebie:

  • doświadczenia w koordynacji zespołu odpowiedzialnego za obsługę klienta (mile widziane z obszaru: aplikacji mobilnych, programów lojalnościowych, serwisów internetowych/ecommerce, SaaS)
  • znajomości specyfiki wyzwań występujących w aplikacjach mobilnych (Android, iOS) i programach lojalnościowych
  • doświadczenia w rozwiązywaniu problemów występujących w złożonych środowiskach (połączenie wielu systemów, mix świata offline i on-line)
  • cierpliwości, dociekliwości, dojrzałości, wysokich zdolności komunikacyjnych
Oferujemy:
top
  • udział w projekcie unikalnym na skalę europejską
  • perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience 
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia 
  • lokalizację biura w centrum Poznania 
  • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
  • przyjazną, nieformalną atmosferę pracy
Aplikuj
zabkapolska.pl