top
Czy wiesz, że:

  • Jesteśmy drugim co do wielkości producentem piwa w Polsce?
  • Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka,Tatra, EB, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie oraz wiele nowości np. Dziki Sad?
  • Jesteśmy liderem w branży piwnej w obszarze innowacji i w kategorii premium?
  • Jesteśmy powiązani z Grupą Heineken i jesteśmy trzecim co do wielkości rynkiem piwnym w Europie?
  • Codziennie docieramy do ponad 50 000 punktów sprzedaży w całej Polsce?
Trade Marketing Team Leader - rozwój kategorii
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

 

  • Odpowiedzialność za wyznaczanie trendów i budowanie strategii komunikacji z kupującym poprzez analizę trendów konsumenckich oraz misji i okazji zakupowych
  • Inicjowanie i przewodzenie projektów wspierania rozwoju i realizacji rozwiązań shopper marketingowych dla marek we wszystkich kanałach sprzedaży
  • Kreowanie innowacyjnych i najlepszych (best-in- class) w kategorii rozwiązań shopperowych wspierających budowanie wizerunku marek w punkcie sprzedaży
  • Wytyczanie kierunków rozwoju narzędzi do komunikacji (POSMy tradycyjne, digitalowe) i rekomendacji co do ich stosowania w poszczególnych kanałach sprzedaży
  • Zarządzanie pracą i odpowiedzialność za rozwój kompetencji kilkuosobowego zespołu trade marketingu
  • Codzienną współpracę z zespołem marketingu, analiz i badań rynkowych, zarządzania przychodami, komórek trade marketingu kanałowego oraz globalnym zespołem Heinekena
  • Odpowiedzialność za budżet w ramach powierzonego obszaru
  • Raportowanie do Dyrektora ds. Trade Marketingu i Projektów Strategicznych

Czego poszukujemy:

  • kilkuletniego, popartego sukcesami doświadczenia w obszarze komercyjnym np. w Trade Marketingu, Marketingu, Category Managemenencie, Revenue Managemencie, Informacji Strategicznej
  • kompetencji liderskich pozwalających na budowanie efektywnego i zmotywowanego zespołu oraz jego rozwój
  • znajomości trendów konsumenckich i zakupowych oraz zainteresowania światem nowoczesnych technologii
  • poszukiwanie okazji i „gapów” biznesowych do budowania przewagi konkurencyjnej Grupy Żywiec
  • odwagi w myśleniu
  • umiejętności wielowymiarowego analitycznego myślenia i przygotowywania pragmatycznych rekomendacji
  • doświadczenia w prowadzeniu cross-kanałowych lub cross-kategorialnych projektów we współpracy z różnorodną grupą interesariuszy
  • umiejętności budowania partnerskich relacji na różnym poziomie organizacji
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • bardzo dobrej znajomości oprogramowania Excel oraz PowerPoint

Co możemy Ci zaoferować:

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premia zależna od wyników
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
  • Pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm FMCG
  • samochód służbowy
Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygodę?
bottom