Grupa SCHIEVER POLSKA jest przedsiębiorstwem rozwijającym sieć hipermarketów bi1, Auchan oraz salonów odzieżowych Kiabi. Podstawą naszego sukcesu jest satysfakcja klientów, którym zapewniamy najlepsze produkty o relatywnie niskich cenach i profesjonalną obsługę.

PRACOWNIK SERWISU w Punkcie Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę-pełny etat,
  • praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach,
  • stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • szkolenia oraz realne możliwości rozwoju zawodowego,
  • miłą atmosferę w pracy,
  • prywatną opiekę medyczną (nieograniczony dostęp do lekarzy w 35 specjalizacjach, w tym np.: alergolog, ginekolog, chirurg, ortopeda, kardiolog, onkolog, okulista),
  • atrakcyjne świadczenia socjalne: bony świąteczne, paczki, karnety sportowe, dofinansowanie do wczasów.

Obowiązki:

  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów,
  • wstępna ocena uszkodzeń, które zgłasza klient (przed przekazaniem towaru do serwisu lub producenta),
  • współpraca z serwisami producentów,
  • ewidencjowanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie i dbanie o dokumentację papierową podczas wszystkich etapów procesu reklamacji.

Oczekujemy:

  • komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • umiejętności dobrej organizacji pracy,
  • zaangażowania w pracę i sumienności.

 

Administratorem danych osobowych jest Rella Investments Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Grunwaldzka 64, 60-311 Poznań ("Administrator"):

  1. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz zatrudnienie wybranego kandydata, na podstawie art.6 ust. 1 lit. b, tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
  2. Odbiorcą danych osobowych będą pracownicy Rella Investments Sp. z o.o., portale rekrutacyjne oraz podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi informatyczne.
  3. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  4. Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
    1. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    2. wniesienia skargi do GIODO z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2, a od 25 maja 2018 r. do zastępującego go Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  6. Podanie danych jest wymogiem umownym, jest ono dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji