Kierownik Działu Finansowego
Miejsce pracy: Gdynia
Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
 
 

Główne zadania:

  • organizowanie, rozwijanie oraz nadzorowanie pracy działu finansowego,
  • realizowanie przyjętej polityki finansowej,
  • nadzór nad procesem planowania finansowego,
  • zarządzanie płynnością finansową,
  • tworzenie i wprowadzanie procedur dotyczących procesów finansowych oraz nadzór nad ich zgodnością z prawem, regulacjami wewnętrznymi i strategią,
  • usprawnianie wykorzystywanych modeli finansowych, narzędzi i programów,
  • dostarczanie wiarygodnych danych zarządczych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w dziale finansowym,
  • wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, planowania oraz logicznego myślenia,
  • dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel),
  • silna motywacja do osiągania wyznaczonych celów,
  • duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • przyjazną kulturę organizacyjną,
  • udział w projektach strategicznych,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Aplikuj