Impel Business Solutions to firma BPO/SSC z ponad 17 letnim doświadczeniem na rynku. Działamy poprzez doradztwo procesowe, robotyzację czynności biznesowych, administrację HR, procesy księgowe i zarządzanie dokumentacją.

Specjalizujemy się w nowoczesnych, bezpiecznych i optymalnych rozwiązaniach dla firm. Więcej na temat naszej strategii dowiesz się na stronie www: https://bpo.impel.pl/

Asystentka biura
Miejsce zatrudnienia: Wrocław

Opis stanowiska:

Organizacja i obsługa spotkań z udziałem Zarządu

Realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd

Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych

Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa i Dyrektorów Spółki

Zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji

Zakładanie i rozliczanie delegacji kadry managerskiej

Składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze

Zarządzanie salami konferencyjnymi

Inne zadania zlecone przez Przełożonego

Organizowanie wyjazdów służbowych (rezerwacja hoteli, noclegów, transportu)

Sporządzanie notatek oraz pisemnych podsumowań ze spotkań przełożonego

Wymagania wobec Kandydatów:

Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – warunek konieczny

Doświadczenie w obsłudze gościa/klienta

Wykształcenie minimum średnie

Znajomość Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)

Wysoka komunikatywność i otwartość

Nienaganna prezencja

Wysoka kultura osobista i dyskrecja

Umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Umiejętność tworzenia notatek służbowych

 

Mile widziane:

Mile widziana znajomość jęz. angielskiego

Mile widziana znajomość SAP

Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

Zatrudnienie w oparciu o umowę o prace

Możliwość rozwoju merytorycznego

System benefitów (m.in. opieka medyczna, karty Multisport)

Miłą atmosferę w lokalizacji

Aplikuj