HR Business Partner
Miejsce pracy: Gdynia
Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. 
Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
 
Do naszego zespołu HR poszukujemy otwartej i komunikatywnej osoby na stanowisko HR Business Partner.

Jako HRBP będziesz odpowiedzialny za:

  • współtworzenie oraz wdrażanie strategii HR;
  • efektywną współpracę z menedżerami, pracownikami firmy oraz współpracownikami w Pionie HR;
  • codzienne doradztwo i wsparcie w zakresie rozwiązań oraz narzędzi HR;
  • przeprowadzanie szerokiej gamy działań związanych z procesami personalnymi: rekrutacja, onboarding, szkolenia i rozwój, performance management, zarządzanie polityką płacową, szkolenia, komunikacja wewnętrzna i wiele innych.

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, otwartość na różne wymagania klienta wewnętrznego, cierpliwość 😊;
  • autentyczna samodzielność, umiejętność radzenia sobie ze złożonymi, wielowątkowymi zadaniami;
  • inicjatywa i odwaga w podejmowaniu decyzji;
  • znajomość nowinek ze świata HR;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • biegła obsługa MS Office;
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • przyjazną kulturę organizacyjną,
  • udział w projektach strategicznych,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.

 

Zespół HR w GK BEST to grupa doświadczonych osób, których praca codziennie wspiera liczne grono menedżerów i pracowników. Bierzemy udział we wszystkich znaczących procesach w firmie, jesteśmy blisko spraw naszych współpracowników, służąc im pomocą i wsparciem w postaci nowoczesnych narzędzi HR. Realizujemy działania z każdej dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi, często kreując także własne, autorskie rozwiązania – takie są zwykle najlepiej dopasowane do naszej organizacji. Pracujemy w Grupie Kapitałowej, która jest świadoma i wie jak ważną rolę w zarządzaniu odgrywa HR.

 

Jeżeli chcesz stać się częścią nas, wyślij nam swoje zgłoszenie za pomocą przycisku Aplikuj.!

Aplikuj