Specjalista ds. Obsługi Masowej
Miejsce pracy: Gdynia
Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
 
 

Główne zadania

  • obsługa wydruków masowych (pozwy, wnioski egzekucyjne),
  • przygotowywanie korespondencji seryjnej,
  • wdrażanie do systemu nowych szablonów pism na ścieżce sądowo-egzekucyjnej,
  • testy rozwiązań funkcjonalnych,
  • import do systemu danych dotyczących zaliczek masowych.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • min. rok doświadczenia w pracy biurowej,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • przyjazną kulturę organizacyjną,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Aplikuj