IT Service Desk
Miejsce pracy: Gdynia

Nasz Pion IT to zgrany zespół około 60 osób, wytwarzających oprogramowanie w oparciu o zwinne metodyki jak scrum i kanban, administrujący systemami oraz utrzymujący całą infrastrukturę teleinformatyczną Spółki w oparciu o ITIL.

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za instalację i konfigurację infrastruktury PC, aktywne wsparcie Pracowników GK BEST poprzez usuwanie problemów dotyczących użytkowanego sprzętu i oprogramowania, a także współpracę z pozostałymi działami Spółki.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • dobrej znajomości systemu operacyjnego Windows oraz Windows Server, a także pakietu MS Office,
  • bardzo dobrej znajomości sprzętu teleinformatycznego,
  • znajomości sieci komputerowych,
  • dobrej znajomość języka angielskiego
  • odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
  • komunikatywności i orientacji na klienta,
  • terminowości i rzetelności
  • analitycznego myślenia i umiejętności rozwiązywania problemów,
  • gotowości do pracy w systemie: 7:00-15:00, 9:00-17:00.
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka włoskiego

Oferujemy:

  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i podnoszenia kwalifikacji (udział w szkoleniach i projektach),
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST, premie za dojazdy rowerem do pracy i wsparcie innych aktywności sportowych),
  • pakiet dodatkowych benefitów dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności.

 

Dołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV poprzez przycisk Aplikuj.

 

Aplikuj