GRUPA NEUCA

Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm medycznych rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań, zmieniających jakość życia pacjentów.

Aktualnie do naszego zespołu w ramach Grupy NEUCA poszukujemy kandydata na stanowisko:

Pracownik ds. Wsparcia Obsługi Aptek

Miejsce pracy: Katowice
Region: śląskie
Numer referencyjny: PWOA/01/K

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- obsługę połączeń przychodzących od Klientów (Aptek),
- udzielanie informacji nt. dostępności i cen leków, a także aktualnych promocji,
- przyjmowanie zamówień od Klientów,
- udzielanie informacji i wsparcie Klientów,
- współpracę z innymi komórkami w firmie, mającą na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

- doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta – mile widziane,
- łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji,
- wysokiego nastawienia na cel,
- poczucia odpowiedzialności za zadania.

Oferujemy

Oferujemy:

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
(praca na cały etat w systemie zmianowym - godziny pracy infolinii od pon. do pt: 8-22 + 2-3 dni weekendowe - zgodnie z grafikiem)
- przyjazną atmosferę pracy i zgrany zespół,
- wynagrodzenie podstawowe wraz z systemem premiowym,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie farmaceutycznej będącej liderem na rynku.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wybierając przycisk APLIKUJ.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.