• Jesteśmy drugim co do wielkości producentem piwa w Polsce?
  • Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka,Tatra , EB,  Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie oraz wiele nowości np. Dziki Sad?
  • Jesteśmy liderem w branży piwnej w obszarze innowacji, kategorii premium i specjalności?
  • Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu – Grupy Heineken i jesteśmy trzecim co do wielkości rynkiem piwnym w Europie?
  • Codziennie docieramy do ponad 50 000 punktów sprzedaży w całej Polsce?
Praktyki Letnie w Dziale Sprzedaży - Warzelnia Talentów
Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy 6 Praktykantów do następujących zespołów: 

Zadania w zespole Digital Commerce:

  • Poszukiwanie  i przedstawianie nowoczesnych rozwiązań technologicznych możliwych do implementowania w dziale sprzedaży,
  • uczestnictwo w projektach technologicznych wspierających dział sprzedaży GŻ,
  • współpraca przy tworzeniu nowych funkcjonalności, testy oprogramowania,
  • uczestnictwo w spotkaniach z dostawcami nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych, zbieranie i analiza kluczowych wniosków z w/w spotkań,
  • wyciąganie wniosków z analiz i raportów badawczych, marketingowych celem przygotowywania rekomendacji.

Zadania w zespole Rozwoju Sprzedaży:

  • uczestnictwo we wdrożeniu systemów dla Sprzedaży w SalesForce oraz Ivy Mobility,
  • uczestnictwo w procesie testów oprogramowania przedwdrożeniowych,
  • przygotowanie materiałów informacyjnych oraz materiałów szkoleniowych dla służby sprzedaży,
  • przygotowanie procesu szkoleniowego dla służb sprzedaży
  • uczestnictwo w spotkaniach z dostawcami rozwiązań sprzedażowych,

Zadania w zespole ds. Kluczowych Klientów (2 osoby):

  • analiza wydatków terenowych komercyjnych na budowę sklepu doskonałego w całym handlu zorganizowanym /BIR oraz NPGŻ/
  • stworzenie procesu inwestycyjnego wydatków komercyjnych
  • ustalenie wzorca raportowania wydatków
  • kreacja nowego konceptu sklepu doskonałego i zarządzania inwestycjami
  • mapowanie istniejących raportów w zespole ds. Kluczowych Klientów, ocena ich przydatności dla odbiorcy końcowego oraz przygotowywanie rekomendowanych zmian,
  • przygotowywanie prezentacji i opracowywanie danych na spotkania i warsztaty z kluczowymi klientami oraz spotkania wewnętrzne,
  • wyciąganie wniosków z analiz i raportów sprzedażowych, marketingowych celem przygotowywania rekomendacji,
  • przygotowanie propozycji uproszczenia/narzędzi w procesach sprzedażowych i komunikacyjnych

Zadania w zespole Trade Marketingu:

  • Podsumowanie wdrożenia projektu Strefa Zero 2019 – plusy i minusy, wnioski i rekomendacje na 2020, w tym m.in. nowe kanały dystrybucji
  • Analiza rynku piw kraft (dane z Nieslena, CMR) i przygotowanie komunikacji wraz z założeniami egzekucyjnymi
  • Współpraca z działem Marketingu, CMI i Trade Marketingu
  • Komunikacja z działem Analiz
  • Wspieranie projektu Retail Lab, kreowanie inicjatyw i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań in-store’owych, analiza wyników badań i przygotowanie rekomendacji
  • „Pasówka” na temat nowości w kategorii POSM/ napoje/ napoje alkoholowe/ rozwiązania in-store/ digital
  • Opracowanie innowacyjnej, digitalowej formy newslettera dotyczącego shoppera i trendów rynkowych
  • Wsparcie w zakończeniu prac nad procesem Zarządzania Lodówkami w GŻ, w szczególności przygotowanie komunikacji nowych zasad/ procesów w skróconej/ uproszczonej formie

Zadania w zespole HORECA:

  • weryfikacja realizacji umów,
  • weryfikacja akcji marketingowych w lokalach,
  • wizyty w wybranych lokalach sieciowych ( obserwacja, wnioski, inicjatywy),
  • mailing do nowych potencjalnych sieci ( przygotowanie zarysu oferty – portfolio, jakim sprzętem dysponujemy itd.),
  • zakładanie pkt. odbioru,
  • przygotowanie raportów,

Poszukujemy:

  • Studenta III-V roku kierunku o profilu biznesowym/nowoczesne technologie
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Pierwszego doświadczenia w postaci praktyk lub aktywności w organizacjach studenckich
  • Osoby lubiącej nowe wyzwania, która szybko się uczy
  • Inicjatywy, otwartości oraz umiejętności współpracy

Co oferujemy?

  • Płatne, 3-miesięczne praktyki
  • Wdrożenie i integrację z innymi praktykantami
  • Poznanie tajników warzenia piwa podczas wizyty w Browarze
  • Udział w konkursach i spotkaniach firmowych
  • Możliwość dalszej współpracy (ponad połowa Praktykantów z ostatniej edycji otrzymała stałe role)

Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygode?

Aplikuj