top
Czy wiesz, że:
  • Jesteśmy drugim co do wielkości producentem piwa w Polsce?
  • Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka,Tatra, EB, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie oraz wiele nowości np. Dziki Sad?
  • Jesteśmy liderem w branży piwnej w obszarze innowacji i w kategorii premium?
  • Jesteśmy powiązani z Grupą Heineken i jesteśmy trzecim co do wielkości rynkiem piwnym w Europie?
  • Codziennie docieramy do ponad 50 000 punktów sprzedaży w całej Polsce?
Digital Media Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • Opracowanie i wdrożenie mediowej strategii digitalowej dla portfela marek Grupy Żywiec z wykorzystaniem potencjału wszystkich dostępnych kanałów on-line & mobile
  • Weryfikacja rekomendacji agencji i bieżący nadzór nad optymalną realizacją standardowych kampanii digitalowych  
  • Współtworzenie i nadzór nad realizacją niestandardowych projektów z obszaru digital marketingu (w tym również content marketingu i data driven marketingu)
  • Optymalizacja i post ewaluacja prowadzonych działań w mediach digital pod względem ich efektywności, a także odpowiedzialność za budowanie tzw. „Learning Agendy” w obszarze digital
  • Analiza trendów, poszukiwanie i rekomendacja innowacyjnych rozwiązań z zakresu digital mediów/marketingu pozwalających markom GŻ osiągnąć przewagę konkurencyjną
  • Wsparcie w procesach wyboru optymalnych partnerów digitalowych do współpracy (agencyjni, dostawcy mediów, partnerzy technologiczni, etc) – tworzenie briefów, weryfikacja składowych ofert, kosztów, proponowanych rozwiązań i koncepcji, etc
  • Rekomendacja optymalnych KPIs dla digitalowych partnerów biznesowych z uwzględnieniem nadrzędnych celów biznesowych oraz specyfiki każdej kampanii / projektu
  • Zarządzanie zasobami wykorzystywanymi przez marki/firmę w komunikacji digitalowej (strony www, profile, systemy/narzędzia dot. działań marek w digitalu)
  • Codzienna współpraca z klientami wewnętrznymi (brand teamy oraz inne zespoły w ramach Grupy Żywiec i Heineken Global) a także zewnętrznymi (dom mediowy, agencje digitalowe, dostawcy mediów, etc)

Czego poszukujemy:

 

  • Min. 3-letniego doświadczenia  w pracy na podobnym stanowisku po stronie Klienta lub min 5 letnie po stronie domu mediowego (Senior Digital Media Planner/Buyer lub Digital Media Manager)
  • Znajomości narzędzi z obszaru digital marketing automation, konsumenckich baz danych, zasad budowania stron internetowych oraz aplikacji będzie dodatkowym atutem
  • Znajomości zagadnień i doświadczenia w zakresie realizacji kampanii z wykorzystaniem tzw. audience segmentation, programmatic buying oraz działań z obszaru data driven marketingu
  • Doświadczenia w negocjacjach z agencjami lub/i dostawcami mediowymi (obszar digital)
  • Wykształcenia wyższego
  • Biegłej znajomości języka angielskiego
  • Ciekawość, otwartość, kreatywność.
  • Zainteresowania nowinkami z obszaru mediów, digital marketingu, technologii, innowacji.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i na wielu projektach jednocześnie.
  • Umiejętności przywódcze, prezentacyjne i motywacyjne.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premia zależna od wyników
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (wczasy pod gruszą, luxmed, fitprofit, bilety do kina)
  • Pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm FMCG
Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygodę?
bottom