Małe kroki i wielkie projekty, rozwijaj się i realizuj swoje pomysły z INEA

Poszukiwany
SOCIAL MEDIA CUSTOMER CARE SPECIALIST

Twoje zadania

  • kompleksowa obsługa  Klientów zarówno w mediach społecznościowych jak i zapytań Klientów kierowanych poprzez dedykowane kanały komunikacji
  • moderowanie dyskusji, tworzenie treści, redagowanie oraz  zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych
  • badanie i analiza efektów prowadzonych działań, przygotowywanie i wdrażanie nowych strategii oraz stały monitoring branży
  • działania wpisujące się w szeroko rozumiane strategie Customer Experience
  • rozpatrywanie niestandardowych zgłoszeń od naszych Klientów
  • rozwiązywanie problemów, a tym samym poszukiwanie najlepszych rozwiązań dla Klienta i dla firmy
  • profesjonalne udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia Klientów

Zobacz czego oczekujemy i przesyłaj CV

  • otwartości na kontakt z Klientem, empatii
  • samodzielności, asertywności i umiejętności rozwiązywania problemów
  • sprawnego organizowania swojej pracy i ustalania priorytetów
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu działań w różnych kanałach social media
  • znajomości najnowszych trendów w social media
  • kreatywności, nieszablonowego podejścia
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • samodzielności

TO BĘDĄ TWOJE SUKCESY – WYKORZYSTAJ SWÓJ
POTENCJAŁ W INEA

Warto do nas dołączyć, bo mamy dla Ciebie

  • stanowisko w strukturach niekwestionowanego lidera usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce – od ponad 20 lat dostarczamy mieszkańcom województwa usługi cieszące się uznaniem i renomą
  • wsparcie zgranego zespołu, który chętnie dzieli się swoimi pomysłami
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią
  • dostęp do naszych usług na meeega korzystnych warunkach
  • pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej INEA Park
  • szeroki pakiet benefitów pracowniczych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, bony świąteczne, dofinansowanie do urlopu)
CZEKAMY NA CIEBIE
Aplikuj