• Jesteśmy liderem w kategorii piw premium i innowacji oraz sponsorem najlepszych wydarzeń muzycznych: Opener, Męskie Granie, EB Hel Spot czy Party Challange by Desperados.
  • Jesteśmy częścią Grupy Heineken, najbardziej międzynarodowej firmy piwowarskiej
  • Tworzymy kultowe reklamy, a nasze browary należą do najoszczędniejszych w całej Grupie Heineken
Praktyki Letnie w Dziale Marketingu (Marki Regionalne, Event Marketing, Dziki Sad/Krafty, Informacja Strategiczna) - Warzelnia Talentów
Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy 4 Praktykantów do następujących zespołów: 

Zadania w zespole marki regionalne (Specjal):

  • Prowadzenie FB na marce Specjal, uwzględniające nową komunikacje marki
  • Marketing sportowy:
    • Żużel: wdrożenie działań geotargetowanych dla sponsoringu żużla tj.
      • opracowanie komunikacji digital zapraszającej na mecze oraz konkursów angażujących kibiców żużla podczas najważniejszych meczy
      • komunikacja w sklepie tj. konkursy angażujące kibiców od pomysłu po realizacji, przygotowanie z agencją KV, 
    • Siatkówka: przygotowanie konceptu na komunikację podczas sezonu (sezon rozpoczyna się w październiku) od digitalu, radia, komunikacji na stadionie oraz w sklepie
  • Akcja lato & juwenalia: nadzór nad samplingiem oraz akcją dla młodych i turystów (współpraca z agnecją eventową w przypadku samplingu oraz z agencją ATL w przypadku dopracowania komunikatów)

Zadania w zespole Event Marketingu:

Analiza działań event marketingowych i sponsorskich marek piwnych w okresie 2018-19

  • Marketing sportowy dla marek Leżajsk i Brackie Pils:
  • Leżajsk: wdrożenie działań regionalnych dla sponsoringu klubów w HM marki
    • opracowanie komunikacji digital zapraszającej na mecze oraz konkursów angażujących kibiców podczas wybranych meczy
    • komunikacja w sklepie tj. konkursy angażujące kibiców od pomysłu do realizacji 
  • Brackie Pils: przygotowanie planu komunikacji uwzględniającej sponsoring Klubów piłkarskich  w regionie HM marki
    • akcje promocyjne z kibicami, komunikacja na stadionie oraz w sklepie
  • Eventy Brackie Pils:  komunikacja przed eventami: działania ambientowe i samplingowe marki , banery, digital & sklep.
  • Działania eventowe marki Leżajsk: planowanie i koordynacja działań  marki związanej z lokalnymi eventami (akcje w sklepach , działania promocyjne)
  • Podsumowanie działań promocyjnych marek Leżajsk i Brackie Pils i rekomendacja działań na kolejny sezon.

Zadania w zespole marki Dziki Sad/Krafty:

  • Przygotowanie analiz rynkowych, konkurencji, trendów m.in. na podstawie danych bazy Nielsen i dostępnych raportów
  • Współpraca nad tworzeniem komunikacji marketingowej i  strategii dla wybranych marek z portfela Grupy Żywiec
  • Wsparcie w organizacji badań konsumenckich mających na celu ocenę wypracowanych projektów
  • Nadzór nad budżetem marketingowym projektu/marki

Zadania w zespole Informacji Strategicznej:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych firm FMCG w Polsce
  • Współtworzenie nowego sposobu przedstawiania danych rynkowych w organizacji
  • Zdobycie doświadczenia w konstruowaniu raportów rynkowych dopasowanych do potrzeb różnych odbiorców
  • Analizy marketingowe, interpretowanie trendów rynkowych, przygotowywanie wniosków na podstawie własnych analiz.
  • Tworzenie prezentacji opisujących wyniki rynkowe
  • Ścisła współpraca z największą agencją badającą rynek handlowy w Polsce (Nielsen)

Poszukujemy:

  • Studenta III-V roku kierunku o profilu ekonomicznym, finansowym, marketingowym bądź pokrewnym
  • Bardzo dobra znajomości języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy podczas projektów – najlepiej w obszarach związanych z Marketingiem
  • Umiejętności i zainteresowanie analizą danych rynkowych na podstawie dostępnych baz danych i raportów marketingowych przygotowywanych przez agencje badawcze
  • Dobra organizacja pracy, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia, chęć zdobywania nowych doświadczeń, umiejętność pracy w grupie
  • Wcześniejszego doświadczenia w postaci praktyk lub aktywności w organizacjach studenckich

Co oferujemy?

  • Płatne, 3-miesięczne praktyki
  • Wdrożenie i integrację z innymi praktykantami
  • Poznanie tajników warzenia piwa podczas wizyty w Browarze
  • Udział w konkursach i spotkaniach firmowych
  • Możliwość dalszej współpracy (ponad połowa Praktykantów z ostatniej edycji otrzymała stałe role)

Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygode?

Aplikuj

Twórz odkrywaj i smakuj z nami zawodową przygodę!