Menedżer ds. Planowania Zatrudnienia
Miejsce pracy: Gdynia
Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

 

Główne obowiązki:

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie wspieranie obszarów operacyjnych w podnoszeniu produktywności i efektywności procesów oraz w optymalizacji kosztów, w szczególności:

  • planowanie zatrudnienia w Pionach Operacyjnych,
  • gromadzenie i analiza danych biznesowych w celu sporządzania prognoz wolumenów i planów zatrudnienia,
  • opracowywanie wyników analiz i przedstawianie rekomendacji dot. efektywnego wykorzystania potencjału dostępnych zasobów,
  • opracowywanie i wdrażanie narzędzi wspierających procesy w efektywnym zarządzaniu zasobami,
  • współpraca z innymi jednostkami w zakresie wypracowywania rozwiązań mających na celu optymalizację wykorzystania potencjału dostępnych zasobów,
  • współtworzenie budżetów kosztowych i zasobowych,
  • monitorowanie procesów operacyjnych i ich wyników w celu identyfikacji potencjału do optymalizacji.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe związane z matematyką, statystyką, ekonometrią, zarządzaniem lub ekonomią,
  • 2- letnie doświadczenie w pracy związanej z analizą danych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, dobra znajomość MS SQL,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozumienia procesów zachodzących w firmie,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy,
  • umiejętność i chęć dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem.

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub na stanowisku związanym z optymalizacją procesową,
  • wiedza z zakresu rachunku kosztów działań, zasobowego rachunku kosztów, finansów przedsiębiorstw, prognozowania i modelowania finansowego, rachunkowości zarządczej, controllingu operacyjnego, zasad układania grafików pracy (np. dla Call Center),
  • znajomość jęz. angielskiego,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
  • stabilne zatrudnienie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • przyjazną kulturę organizacyjną,
  • udział w projektach strategicznych,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.

 

 Dołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV poprzez przycisk Aplikuj.
Aplikuj