top

Szukamy osoby doświadczonej w pracy zespołowej ukierunkowanej na satysfakcję klienta, nastawionej na dobrą organizację pracy oraz nadzór nad realizacją zadań specjalistów według określonych KPI.

Praca na tym stanowisku to także rozwój i monitorowanie poprawności funkcjonowania narzędzi, kanałów oraz standardów obsługi.

Ekspert ds. Obsługi Użytkowników (Aplikacja Mobilna) / Digital Feedback Expert
Miejsce pracy: Poznań
top

Twoje zadania:

  • nadzór nad pracą zespołu specjalistów obsługi zgłoszeń (rekrutacja, wdrażanie, organizacja pracy, szkolenia, motywowanie)
  • aktywny udział w rozwoju efektywnej obsługi klientów i użytkowników aplikacji mobilnej „żappka”
  • monitorowanie, raportowanie oraz dążenie do realizacji wyznaczonych KPI
  • współtworzenie i aktualizacja materiałów wspierających procesy obsługowe (np. FAQ)
  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • zbieranie opinii użytkowników, analiza pod kątem rekomendacji zmian w aplikacji
  • monitowanie poprawności funkcjonowania kanałów zgłoszeń, zgłaszanie usterek oraz propozycji usprawnień
  • wdrażanie nowych narzędzi obsługi klientów
  • efektywna współpraca z klientem wewnętrznym
  • wspieranie procesów testowania aplikacji (UAT) oraz detekcji nadużyć (fraud)

Oczekujemy od Ciebie:

  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za obsługę klienta (preferowany obszar aplikacji mobilnych, programów lojalnościowych, oprogramowania SaaS lub serwisów online/e-commerce)
  • znajomości specyfiki problemów występujących w aplikacjach mobilnych (Android, iOS), programach lojalnościowych, narzędziach automatyzacji marketingu
  • doświadczenia w rozwiązywaniu problemów występujących w złożonych środowiskach (połączenie wielu systemów, mix świata offline i on-line)
  • wysokich zdolności komunikacyjnych i doświadczenia w pracy z klientem wewnętrznym
  • dojrzałość biznesowej i nastawienia na cel
  • zdolności analizy sytuacji, wyciągania i komunikowania wniosków
  • gotowość do pracy zmianowej
Oferujemy:
top
  • perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience 
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia 
  • lokalizację biura w centrum Poznania 
  • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe) 
    przyjazną, nieformalną atmosferę pracy
Aplikuj
zabkapolska.pl