Impel Business Solutions to firma BPO/SSC z ponad 17 letnim doświadczeniem na rynku. Działamy poprzez doradztwo procesowe, robotyzację czynności biznesowych, administrację HR, procesy księgowe i zarządzanie dokumentacją.

Specjalizujemy się w nowoczesnych, bezpiecznych i optymalnych rozwiązaniach dla firm. Więcej na temat naszej strategii dowiesz się na stronie www: https://bpo.impel.pl/

Specjalista ds. zarządzania dokumentacją
Miejsce zatrudnienia: Łódź
Zakres obowiązków:
  • Przygotowanie dokumentów do archiwizacji i ich archiwizowanie;
  • Realizacja wyznaczonego planu ilościowo- jakościowego;
  • Współpraca z klientami Zewnętrznymi Firmy
  • Przygotowywanie spisów zdawczo odbiorczych przekazywanej dokumentacji;
  • Porządkowanie dokumentacji aktowej zgodnie z obowiązującymi  przepisami archiwalnymi
  • Digitalizacja zasobu

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych  (preferowane kierunki: administracja, archiwizacja) lub ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny (stopień I i II)
  • Znajomość  ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisy wykonawcze w zakresie dokumentacji aktowej
  • Mile widziane doświadczenie w archiwizacji
  • Otwartość na zmiany
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Skrupulatność i dokładność
  • Zaangażowanie oraz motywacja do pracy
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
Aplikuj