Kierownik Działu Egzekucji Komorniczej
Miejsce pracy: Gdynia
Jesteśmy jedną z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspertem w dziedzinie usług obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórcą jednego z pierwszych na rynku funduszu sekurytyzacyjnego.
 
Swoją ofertę kierujemy do banków, instytucji finansowych, funduszy sekurytyzacyjnych, firm telekomunikacyjnych oraz innych podmiotów gospodarczych świadczących usługi na masową skalę. Gwarantujemy wysoką skuteczność, dopasowanie rozwiązań do procedur i wymagań Klientów oraz poszanowanie zasad prawa i standardów współżycia społecznego.
 
BEST S.A. od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Główne obowiązki:

  • koordynowanie i nadzorowanie pracy wykonywanej przez zespół egzekucji komorniczej na różnych jej etapach,
  • wspieranie oraz motywowanie podległych pracowników,
  • realizowanie założonych planów w zakresie efektywności windykacji,
  • analizowanie, projektowanie i wdrażanie procesów windykacyjnych oraz podnoszenie ich efektywności,
  • odpowiedzialność za tworzenie oraz wdrożenie procesów operacyjnych w obszarze egzekucji,
  • podejmowanie działań ukierunkowanych na optymalizację procesu dochodzenia należności m.in. w zakresie współpracy z kancelariami komorniczymi,
  • współuczestniczenie w budowaniu strategii windykacji poszczególnych portfeli wierzytelności,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
  • udział w projektach strategicznych.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku odpowiedzialnym za obsługę wierzytelności na etapie postępowania egzekucyjnego,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • wykształcenie wyższe w zakresie prawa lub administracji,
  • doświadczenie w budowaniu procesów windykacyjnych i ustalaniu strategii obsługi spraw na etapie postępowania egzekucyjnego,
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie postępowania egzekucyjnego,
  • doświadczenie we współpracy z komornikami i znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem kancelarii komorniczych,
  • komunikatywność i zdolności organizacyjne,
  • kreatywność i otwartość na nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Oferujemy:

  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
  • stabilne zatrudnienie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • wyjątkowo przyjazną kulturę organizacyjną,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.

 

 Dołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV poprzez przycisk Aplikuj.
Aplikuj