Kierownik Działu Windykacji Sądowej
Miejsce pracy: Gdynia
Jesteśmy jedną z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspertem w dziedzinie usług obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórcą jednego z pierwszych na rynku funduszu sekurytyzacyjnego.
 
Swoją ofertę kierujemy do banków, instytucji finansowych, funduszy sekurytyzacyjnych, firm telekomunikacyjnych oraz innych podmiotów gospodarczych świadczących usługi na masową skalę. Gwarantujemy wysoką skuteczność, dopasowanie rozwiązań do procedur i wymagań Klientów oraz poszanowanie zasad prawa i standardów współżycia społecznego.
 
BEST S.A. od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Główne obowiązki:

  • koordynowanie i nadzorowanie pracy działu windykacji sądowej,
  • realizowanie strategii windykacji sądowej oraz podejmowanie działań ukierunkowanych na optymalizację procesu dochodzenia należności,
  • proponowanie zmian w systemie informatycznym Spółki mających na celu realizację strategii,
  • nadzór i kontrola nad procesami obsługi spraw na etapie postępowania sądowego,
  • analizowanie czynności podejmowanych w prowadzonych sprawach oraz opracowywanie na tej podstawie raportów kontrolnych dla przełożonych,
  • realizowanie założonych planów w zakresie inicjowania i prowadzenia postępowań sądowych,
  • monitorowanie wyników jakościowych i ilościowych podległych pracowników,
  • współtworzenie i egzekwowanie procedur,
  • udział w projektach strategicznych,
  • szkolenie, wspieranie, motywowanie podległych pracowników.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe w zakresie prawa lub administracji,
  • doświadczenie w obsłudze spraw na etapie postępowania sądowego,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • kreatywność i innowacyjność w podejściu do realizowanych procesów,
  • nastawienie na realizację wyników,
  • znajomość procesu dochodzenia należności oraz znajomość postępowania sądowego,
  • umiejętność budowania pozytywnych i długotrwałych relacji,
  • bardzo dobra znajomość narzędzi Microsoft Office, w szczególności Excel,
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów oraz wprowadzaniu usprawnień w codziennej pracy,
  • asertywność, komunikatywność, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji.

Oferujemy:

  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
  • stabilne zatrudnienie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • wyjątkowo przyjazną kulturę organizacyjną,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.

 

 Dołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV poprzez przycisk Aplikuj.
Aplikuj