top
Czy wiesz, że:

  • Jesteśmy drugim co do wielkości producentem piwa w Polsce?
  • Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka,Tatra, EB, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie oraz wiele nowości np. Dziki Sad?
  • Jesteśmy liderem w branży piwnej w obszarze innowacji i w kategorii premium?
  • Jesteśmy powiązani z Grupą Heineken i jesteśmy trzecim co do wielkości rynkiem piwnym w Europie?
  • Codziennie docieramy do ponad 50 000 punktów sprzedaży w całej Polsce?
Business Intelligence Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • Wzmacnianie i rozwijanie strategii działań analitycznych działu Informacji Strategicznej, z uwzględnieniem bieżących potrzeb biznesowych Grupy Żywiec.
  • Przygotowywanie cyklicznych wieloźródłowych analiz wyników firmy oraz otoczenia konkurencyjnego
  • Odpowiedzialność za cykliczne miesięczne raportowanie wyników rynkowych
  • Bieżąca analiza aktywności działań konkurencji
  • Przygotowywanie analiz ad hoc na potrzeby działów Marketingu, Trade Marketingu, Sprzedaży, Revenue Managementu, Controllingu Strategicznego
  • Prezentowanie wyników rynkowych na spotkaniach w ramach firmy, przed bardzo zróżnicowanymi grupami odbiorców, w tym Top Managementem
  • Prezentowanie wyników rynkowych na spotkaniach z sieciami handlowymi
  • Odpowiedzialność za budżet dedykowany analizom, w ramach budżetu działu CMI
  • Tworzenie krótko i długoterminowych prognoz rozwoju kategorii
  • Udział w tworzeniu i rozwoju nowych narzędzi analitycznych
  • Współpraca z agencjami badawczymi w zakresie usług analitycznych
  • Odpowiedzialność za plany szkoleniowe dotyczące użytkowania narzędzi analitycznych działu CMI przez pracowników innych działów
  • Zarządzanie oraz przygotowywanie planów rozwoju dla Specjalisty ds. Analiz Rynkowych  

Czego poszukujemy:

  • Ciekawości, dociekliwości, pasji do zadawania pytań i pogłębiania rozumienia biznesu
  • Minimum 5 letniego doświadczenia zawodowego w przeprowadzaniu analiz biznesowych
  • Bardzo wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, w tym syntezy danych, wyciągania wniosków oraz przygotowywania pragmatycznych rekomendacji
  • Bardzo wysoko rozwiniętych umiejętności prezentacji analiz i „storytellingu”
  • Umiejętności budowania dobrych relacji z partnerami wewnętrznymi na różnym poziomie zaszeregowania organizacyjnego
  • Samodzielności w zarządzaniu zagadnieniami z obszaru analiz
  • Wykształcenia wyższego na kierunku biznesowym
  • Bardzo dobrej znajomości oprogramowania Excel oraz PowerPoint
  • Biegłej znajomości języka angielskiego
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności planowania i organizacji pracy, w tym pracy przy kilku projektach jednocześnie
  • Biegłość w pracy na danych panelu RMS agencji badawczej Nielsen oraz Dunnhumby Shop będzie silnym dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w pracy z platformami wizualizacji danych takimi jak Qlik czy Tableau będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość branży FMCG będzie dodatkowym atutem

Co możemy Ci zaoferować:

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premia zależna od wyników
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
  • Pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm FMCG
Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygodę?
bottom