top
Specjalista ds. Utrzymania IT / Helpdesk
Miejsce pracy: Poznań
top

Twoje zadania:

  • zapewnienie wsparcia informatycznego/technicznego dla pracowników Centrali firmy
  • obsługa zgłoszeń w aplikacji JIRA
  • bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
  • zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego w siedzibie firmy
  • budowa i aktualizacja procedur związanych z działaniem Zespołu
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami

Oczekujemy od Ciebie:

  • biegłej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • biegłej znajomości pakietu MS Office
  • znajomości technologii sieciowych
  • umiejętności konfigurowania urządzeń mobilnych (mile widziana)
  • odporności na stres
  • samodzielności i odpowiedzialności w rozwiązywaniu zadań
  • komunikatywności
Oferujemy:
top
  • perspektywy rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji w branży FMCG
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • nowoczesne warunki i narzędzia pracy
  • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
  • przyjazną, nieformalną atmosferę pracy
Aplikuj
zabkapolska.pl