GRUPA NEUCA

Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm medycznych rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań, zmieniających jakość życia pacjentów.

Budujemy ogólnopolską sieć przychodni „Świat Zdrowia". Wprowadzamy w nich zdrowe innowacje – m.in. telemedycynę. Prowadzimy badania kliniczne. Dzięki temu udostępniamy naszym pracownikom wyjątkowe możliwości rozwoju a pacjentom usługi medyczne na najwyższym poziomie. Twórz z nami przyszłość opieki na polskim rynku zdrowia.

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Miejsce pracy: Katowice
Region: śląskie
Numer referencyjny: SOP/11/K

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- osobistą i telefoniczną obsługę pacjentów zgodnie z przyjętym standardem,
- współpracę z lekarzami, pielęgniarkami oraz pozostałymi pracownikami Przychodni,
- kompletację oraz archiwizację dokumentacji medycznej,
- obsługę kasy fiskalnej i urządzeń biurowych,
- raportowanie o bieżącej pracy Recepcji,
- inne zadania zlecone przez Przełożonego.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

- doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
- wykształcenia co najmniej średniego,
- umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych, optymistycznego usposobienia, empatii oraz orientacji na pacjenta,
- doskonałej organizacji pracy, dokładności i samodzielności w działaniu
- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 19:00.

Oferujemy

Oferujemy:

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wybierając przycisk APLIKUJ.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z  wybranymi kandydatami.