Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdynia
Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. 
 
BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie.

Główne obowiązki:

  • nadzór nad kalendarzem spotkań Zarządu Spółki,
  • prowadzenie posiedzeń Zarządu Spółki,
  • przygotowywanie potrzebnej dokumentacji oraz prezentacji operacyjnych dla potrzeb członków Zarządu,
  • współpraca z członkami Rady Nadzorczej Spółki,
  • nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentacji pomiędzy poszczególnymi komórkami firmy a Zarządem Spółki,
  • łączenie rozmów telefonicznych i organizacja podróży służbowych,
  • dbanie o jakość i terminowość powierzonych obowiązków,
  • współtworzenie dobrego wizerunku firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie licencjatu (preferowane kierunki: administracja, ekonomia, finanse, prawo),
  • 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B1),
  • znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook Express, Internet Explorer),
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST, premie za dojazdy rowerem do pracy i wsparcie innych aktywności sportowych),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • wyjątkowo przyjazną kulturę organizacyjną,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą,
  • udział w projektach strategicznych.

 

 Dołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV poprzez przycisk Aplikuj.
Aplikuj