JUNIOR BRAND ACTIVATION MANAGER
EASTERN EUROPE
COTY, WARSAW, POLAND

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Kompleksowe zarządzanie projektami marketingowymi realizującymi cele strategiczne marki w Polsce i Europie Wschodniej
  • Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnej dla marki w Europie Wschodniej
  • Prowadzenie rocznych briefów mediowych oraz aktywacyjnych. Ścisła współpraca z agencjami przy realizacji projektów od briefu do egzekucji i postewaluacji.
  • Bliska współpraca z działami Customer Marketing w Polsce i krajach.
  • Nadzorowanie spójności planów wsparcia marketingowego z planami in-store
  • Wykorzystywanie badań rynkowych do tworzenia insightów konsumenckich i adaptowaniu lokalnej komunikacji
  • Monitorowanie działań konkurencji w zakresie komunikacji oraz wprowadzania na rynek nowych produktów
  • Zarządzanie budżetem marketingowym

Wymagania

WYMAGANIA

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu w branży FMCG
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kompleksowych projektów marketingowych ze szczególny uwzględnieniem komunikacji oraz aktywacji
  • Bardzo dobra znajomość współczesnych mediów digitalowych (social media, content marketing, influencers, video, mobile)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i prezentacyjne
  • Silne zorientowanie na realizację celów i pracę zespołową
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy
  • Samodzielność, kreatywność i dynamika w działaniu
  • Zaangażowanie i pasja w realizacji zadań
  • Bardzo dobra i praktyczna znajomość obsługi MS Office (Excel, Power Point, Word)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Zainteresowanie i znajomość kategorii beauty i/lub dóbr prestiżowych, światem mody, sztuką i kulturą będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

O NAS

Coty is one of the world’s largest beauty companies with approximately $9 billion in pro forma revenue, 20,000 colleagues globally and products sold in over 150 countries. A disruptive challenger in the Beauty industry with a purpose to celebrate and liberate the diversity of its consumers’ beauty.
 
Coty’s strong entrepreneurial heritage has created an iconic portfolio of over 77 leading beauty brands. A sample of our portfolio includes makeup brands MaxFactor, Rimmel & Bourjois. Fragrance brands Gucci, Marc Jacobs & Calvin Klein. Hair and nail brands from Wella to OPI - and not forgetting the everyday must have of ghd. 
 
We are a company in transformation, determined to transform our industry - which really needs it. We’re a global start-up with big ambitions. It’s an exciting time to be here with great 
brands & great people.
 
Coty and its brands are committed to a range of social causes, 
as well as seeking to minimize its impact on the environment. 

 

 

 

Want to know more?

For additional information,
visit www.coty.com

 

At Coty, we embrace Diversity. We are

committed to equal employment opportunity

regardless of race, color, ancestry, religion,

gender, national origin, sexual orientation, age,

citizenship, marital status, disability