top
Czy wiesz, że:
  • Jesteśmy liderem kategorii piw premium i piw niskoalkoholowych?
  • Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka, Tatra, EB,  Specjal, Królewskie, Leżajsk czy Dziki Sad?
  • Jesteśmy spółką giełdową, powiązaną z Grupą Heineken?
  • W 2017 roku sprzedaliśmy 11,2 mln hektolitrów piwa oraz zwiększyliśmy zysk i przychody vs 2016
  • Tworzymy kultowe reklamy, a nasz zespół marketingu jest laureatem wielu nagród branżowych np. Effie, Kreatura
Junior Brand Manager (2 wakaty) - Warka lub Żywiec
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • Realizacja aktywności  marketingowych ATL, BTL, digital, eventy, ambient na marce Żywiec lub Warka, zgodnie z zaplanowaną agendą marketingową
  • Planowanie i egzekucja strategii marketingowej krótko i długoterminowej na marce
  • Współpraca z dostawcami usług marketingowych (dom mediowy, agencje reklamowe, interaktywne itp.) od briefingu po post-ewaluacje
  • Współpraca cross-funkcyjna, z działami: komunikacji marketingowej, trade marketingiem, informacji strategicznej, sprzedażą, kontrolingiem finansowym
  • Zarządzanie budżetem aktywności i jego i rozliczanie
  • Bieżąca analiza i wyciąganie wniosków na temat: rynku, konkurencji, trendów, wskaźników sprzedażowych i marketingowych

Czego poszukujemy:

  • Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego, w marketingu brandowym, preferowane na marce lokalnej
  • Znajomości trendów konsumenckich oraz nowoczesnych narzędzi i platform do komunikacji z konsumentem
  • Wykształcenia wyższego na kierunku biznesowym
  • Dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz planowania i organizacji pracy
  • Umiejętności efektywnej komunikacji oraz pracy w zespole cross-funkcyjnym
  • Otwartości i sumienności

Co możemy Ci zaoferować:

  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna, fundusz emerytalny, dofinansowanie do wakacji itp)
  • Szkolenia rozwijające kompetencje interpersonalne i funkcyjne
  • Aktywności wellness dla pracowników - program "Moje Ż", w tym: Dzień Bezpieczeństwa, szkolenie z bezpiecznej jazdy, masaże w biurze, owocowe poniedziałki
  • Dużą niezależność, w kreowaniu i realizacji aktywności marketingowych dzięki pracy na lokalnej marce, z pełną komunikacją 360
  • Możliwości rozwoju w strukturach polskich oraz globalnych, w spółkach Grupy Heineken
Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygodę?
bottom