top
Czy wiesz, że:
  • Jesteśmy liderem kategorii piw premium i piw niskoalkoholowych?
  • Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka, Tatra, EB,  Specjal, Królewskie, Leżajsk czy Dziki Sad?
  • Jesteśmy spółką giełdową, powiązaną z Grupą Heineken
  • W 2017 roku sprzedaliśmy 11,2 mln hektolitrów piwa oraz zwiększyliśmy zysk i przychody vs 2016
Brand Manager - marki Żywiec
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • Tworzenie i realizacja kluczowych kampanii dla największej marki w portfolio Grupy Żywiec
  • Tworzenie planów krótko i długoterminowych, działań marketingowych niezbędnych dla uzyskania wyznaczonych celów
  • Przygotowywanie i zarządzanie budżetem rocznym
  • Tworzenie koncepcji aktywacji ATL/ BTL i ich realizacja (w tym tworzenie kopii TV)
  • Bieżąca analiza działań konkurencji w obszarze marketingu "mix"
  • Kierowanie projektami komercyjnymi, we współpracy z następującymi działami: insight marketingu, innowacji, trade marketingu, komunikacji digital, sprzedaży, logistyki, produkcji, kontrollingu komercyjnego
  • Realizacja projektów NPD np. nowe warianty smakowe, opakowania
  • Współpraca z dostawcami usług marketingowych - agencje marketingowe, digitalowe, dom mediowy

Czego poszukujemy:

  • Minimum 4 letniego doświadczenia zawodowego w brand marketingu FMCG, preferowane na marce lokalnej
  • Wykształcenia wyższego, o kierunku biznesowym
  • Dobrej znajomości języka angielskiego - b2
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz planowania i organizacji pracy
  • Znajomości trendów konsumenckich i nowoczesnych narzędzi marketingowych
  • Samodzielności, inicjatywy, nastawienia na zdobywanie celów, kreatywności, asertywności
  • Umiejętności analitycznych i wyciągania wniosków
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności kierowania projektami

Co możemy Ci zaoferować:

  • Umowę o pracę oraz premię roczną (uzależnioną od wyników ogólnofirmowych i indywidualnych)
  • Niezbędne narzędzia pracy (w tym samochód służbowy)
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna, fundusz emerytalny, dofinansowanie do wakacji itp)
  • Szkolenia rozwijające kompetencje interpersonalne i funkcyjne
  • Aktywności wellness dla pracowników - program "Moje Ż", w tym: Dzień Bezpieczeństwa, szkolenie z bezpiecznej jazdy, masaże w biurze, owocowe poniedziałki
  • Pracę na kluczowej marce premium, która tworzy kultowe reklamy
  • Możliwości rozwoju w strukturach polskich oraz globalnych, w spółkach Grupy Heineken
Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygodę?
bottom