ANALITYK SPRZEDAŻY
Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska

 

Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie systemem SFA, zarządzanie danymi ze źródeł zewnętrznych i wewnętrznych oraz analizy na potrzeby działu Sprzedaży, Marketingu Handlowego oraz Marketingu.

  • Analiza trendów oraz wskaźników sprzedażowych w oparciu o wewnętrzne oraz zewnętrzne źródła danych sprzedażowych.
  • Administracja i zarządzanie systemem SFA wspomagającym codzienną pracę przedstawicieli handlowych.
  • Administracja i zarządzanie bazami danych wykorzystywanych do analiz i raportów.
  • Przygotowanie raportów (cyklicznych i ad hoc) na potrzeby działu sprzedaży, marketingu handlowego, marketingu oraz zarządu na podstawie danych wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Przygotowywanie podziału planów sprzedażowych i promocyjnych
  • Terminowa dystrybucja analiz/raportów wewnątrz firmy.

Wymagania

Wymagania:

  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Działy Analiz)
  • Doświadczenie w codziennej współpracy z działem sprzedaży
  • Biegła znajomość MS Office (w tym zaawansowany Excel)
  • Znajomość VBA,SQL i narzędzi do zarządzania bazami danych będzie dodatkowym atutem
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole
  • Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • Samodzielność w działaniu i umiejętność ustalania priorytetów
  • Łatwość w uczeniu się nowych narzędzi pracy

Oferujemy

ABOUT US

Coty is one of the world’s largest beauty companies with approximately $9 billion in pro forma revenue, 20,000 colleagues globally and products sold in over 150 countries. A disruptive challenger in the Beauty industry with a purpose to celebrate and liberate the diversity of its consumers’ beauty.

 

Coty’s strong entrepreneurial heritage has created an iconic portfolio of over 77 leading beauty brands. A sample of our portfolio includes makeup brands MaxFactor, Rimmel & Bourjois. Fragrance brands Gucci, Marc Jacobs & Calvin Klein. Hair and nail brands from Wella to OPI - and not forgetting the everyday must have of ghd. 

 

We are a company in transformation, determined to transform our industry - which really needs it. We’re a global start-up with big ambitions. It’s an exciting time to be here with great
brands & great people.

 

Coty and its brands are committed to a range of social causes,
as well as seeking to minimize its impact on the environment. 

 

Want to know more?

For additional information,
visit https://www.coty.com

 

At Coty, we embrace Diversity. We are

committed to equal employment opportunity

regardless of race, color, ancestry, religion,

gender, national origin, sexual orientation, age,

citizenship, marital status, disability