top
Czy wiesz, że:
  • Jesteśmy liderem kategorii piw premium i piw niskoalkoholowych
  • Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka, Tatra, EB,  Specjal, Królewskie, Leżajsk czy Dziki Sad?
  • Jesteśmy spółką giełdową, powiązaną z Grupą Heineken
  • W 2017 roku sprzedaliśmy 11,2 mln hektolitrów piwa oraz zwiększyliśmy zysk i przychody vs 2016
Shopper & Channel Development Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

Inicjowanie i przewodzenie w projektach związanych ze wspieraniem rozwoju i realizacji rozwiązań shopper marketingowych dla marek we wszystkich kanałach sprzedaży

  • Przygotowywanie kierunków rozwoju kategorii, segmentów produktowych, marek w kanałach sprzedaży
  • Rozwijanie wiedzy eksperckiej na temat zachowań shopperowych do realizacji celów w poszczególnych kanałach sprzedaży
  • Lead w multibrandowych projektach w celu zapewnienia spójności w realizacji strategii i działań w kanałach sprzedaży
  • Rozwijanie efektywnych i zyskownych narzędzi shopperowych wspierających sell-out w punktach sprzedaży
  • Kreowanie innowacyjnych i najlepszych (best-in- class) w kategorii rozwiązań shopperowych wspierających budowanie wizerunku marek w punkcie sprzedaży

Współpraca z wewnętrznymi działami w organizacji:

  • Brand marketingiem - zapewnienie i realizacja jak najlepszego przełożenia strategii marek na strategie kanałowe w działania w ramach rocznego kalendarza komercyjnego
  • działami w ramach Trade Marketingu:
  • przygotowanie insightów konsumenckich, shopperowych i klienckich stanowiących podstawę do opracowywania strategii kanałowych
  • adresowanie luk rynkowych i obszarów z potencjałem do wzrostu i udział w opracowaniu narzędzi klienckich i shopperowych
  • Category Managementem – opracowanie strategicznych wytycznych dotyczących planowania i egzekucji założeń dotyczących badań i insightów shopperowych, asortymentu, planogramów i wytycznych dotyczących działań wspierających
  • Revenue Managementem– udział w projektach związanych z analizą efektywności promocji shopperowych i klienckich

Poszukiwanie innowacyjnych i efektywnych rozwiązań shopperowych poprzez:

  • Regularne wizyty rynkowe (1/ m-c)
  • Analizę rozwiązań shopperowych w kategorii FMCG w Polsce i za granicą
  • Analizę historycznych aktywności shopperowych
  • Współpracę z agencjami zewnętrznymi

Czego poszukujemy:

  • Min. 5 lat Doświadczenia w Trade/Shopper/Channel Marketingu w branży FMCG
  • Mile widziane doświadczenie w projektach z obszaru zarządzania kategorią, w branży FMCG
  • Doświadczenia w kierowaniu zespołami cross-funkcyjnymi w ramach cross-kategorialnych lub cross-kanałowych projektów komercyjnych dla kanału tradycyjnego
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analizy danych, wyciągania logicznych wniosków, wskazywania kierunków zmian, poszukiwanie potencjałów biznesowych i proponowanie rozwiązań i rekomendowanie działań strategicznych
  • Znajomości języka angielskiego (w tym business English) na poziomie zaawansowanym
  • Znajomości pakietu MS office (szczególnie Excel)
  • Znajomości trendów rynkowych i konsumenckich w rożnych kategoriach FMCG
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, prezentacyjnych i budowania relacji z kluczowymi interesariuszami prowadzonych projektów

Co możemy Ci zaoferować:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię roczną, w oparciu o wyniki ogólnofirmowe oraz indywidualne
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna, fundusz emerytalny, dofinansowanie do wakacji itp)
  • Szkolenia funkcyjne, aktywności wellness dla pracowników - program "Moje Ż", w min: szkolenia z bezpieczeństwa
  • Realizowanie innowacyjnych projektów np. implementacja Strefy Zero
  • Dynamiczne środowisko pracy i zdobywanie doświadczeń w pracy z różnorodnymi klientami i kanałami
  • Możliwości rozwoju w strukturach polskich oraz globalnych, w spółkach Grupy Heineken
Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygodę?
bottom