top
Czy wiesz, że:
  • Jesteśmy liderem kategorii piw premium i innowacji
  • Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka, Tatra, EB,  Specjal, Królewskie, Leżajsk czy Dziki Sad?
  • Jesteśmy spółką giełdową, powiązaną z Grupą Heineken
  • W 2017 roku sprzedaliśmy 11,2 mln hektolitrów piwa oraz zwiększyliśmy zysk i przychody vs 2016
Junior Trade Marketing Manager - kanał klientów sieciowych
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • Samodzielne tworzenie, wdrażanie i monitorowanie akcji trade marketingowych dla zespołu klientów sieciowych
  • Bliska współpraca ze sprzedażą w zakresie tworzenia planów biznesowych, kalendarza promocji oraz doboru najbardziej efektywnych narzędzi promocyjnych dla kluczowych klientów
  • Przygotowywanie oraz prezentacja analiz rynkowych i raportów związanych z efektywnością stosowanych narzędzi
  • Proponowanie rekomendacji dotyczących przyszłych akcji promocyjnych uwzględniając „best practise”, post ewaluacje, trendy czy otoczenie rynkowe
  • Monitoring rynku, podejmowanie działań mających na celu maksymalizację efektów oraz  rozwiązywanie problemów
  • Dbanie o efektywną komunikację prowadzonych projektów wewnątrz organizacji
  • Kontrola budżetu i rozliczanie działań promocyjnych oraz poniesionych wydatków we współpracy z działem kontrolingu komercyjnego
  • Organizacja warsztatów, spotkań i targów z Kluczowymi Klientami

Czego poszukujemy:

  • Minimum 2,5 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze trade/shopper/channel marketingu, w branży FMCG
  • Doświadczenia w realizacji  projektów komercyjnych i współpracy cross-funkcyjnej (marketing, finanse, sprzedaż – Key Account Managers)
  • Doświadczenia w pracy z agencjami i kreowaniu rozwiązań tailor-made dla Klientów rynku MT
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analizy i syntezy danych
  • Proaktywnego podejścia, szukania rozwiązań, nastawienia na rezultat
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, prezentacyjnych i budowania relacji z kluczowymi interesariuszami projektów komercyjnych
  • Wykształcenia wyższego, o profilu biznesowym
  • Dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację 
  • Bardzo dobrej znajomości programu MS Office (zwłaszcza Excel oraz Power Point)
  • Znajomości trendów rynkowych i doświadczenie w pracy z Nielsen, Focus Research/ABR Sesta
  • Doświadczenia w prezentacjach klienckich lub/i warsztatach z klientami
  • Ekspertyzy z obszaru egzekucyjnego – merchandising, category management, standardy egzekucyjne (dla PH i Merch)

Co możemy Ci zaoferować:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Premię roczną, w oparciu o wyniki ogólnofirmowe oraz indywidualne
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna, fundusz emerytalny, dofinansowanie do wakacji itp)
  • Szkolenia funkcyjne, aktywności wellness dla pracowników - program "Moje Ż", w min: szkolenia z bezpieczeństwa
  • Realizowanie innowacyjnych projektów np. implementacja Strefy Zero
  • Dynamiczne środowisko pracy i zdobywanie doświadczeń w pracy z różnorodnymi klientami i kanałami
  • Możliwości rozwoju w strukturach polskich oraz globalne, w spółkach Grupy Heineken
Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygodę?
bottom