top
  • Jesteśmy liderem w kategorii piw premium i innowacji oraz sponsorem najlepszych wydarzeń muzycznych: Opener, Męskie Granie, EB Hel Spot czy Party Challange by Desperados.
  • Jesteśmy częścią Grupy Heineken, najbardziej międzynarodowej firmy piwowarskiej
  • Tworzymy kultowe reklamy, a nasze browary należą do najoszczędniejszych w całej Grupie Heineken
Program Stażowy w Dziale Marketingu (marki: Żywiec, EB, Specjal) - Warzelnia Talentów
Miejsce pracy: Warszawa
  • Zatrudniamy na umowę o pracę i otrzymujesz dostęp do naszych benefitów
  • Trwa 1,5 roku i po jego zakończeniu otrzymujesz rolę Specjalisty lub wchodzisz na roczną ścieżkę Liderską
  • Chcemy rozwinąć Twój Talent oraz przygotować się do pełnienia roli Specjalisty lub Lidera Grupy Żywiec
  • Pracę rozpoczynasz od wdrożenia, podczas którego poznasz specyfikę biznesu i proces warzenia piwa
  • Będziesz realizował ambitne projekty biznesowe a ich efekty zobaczysz w rynku
  • Otrzymasz regularną informację zwrotną na temat swojej pracy
  • Możesz skorzystać z działań rozwojowych takich jak: szkolenia, warsztaty, sesje mentoringowe, które przygotują Cię do roli Brand Menagera w przyszłości
  • Masz jasno określoną ścieżkę rozwoju a Twoje wynagrodzenie zależy od wyników jakie osiągasz
  • Osoby o najwyższym potencjalne rozwojowym  i wynikach wchodzą na ścieżkę Liderską, która przygotowuje do pełnienia kluczowych ról i zarządzania zespołem

 

 Poszukujemy:

  • Studenta od III-V roku kierunków biznesowych, np. marketingu, finansów, zarządzania
  • Z Maksymalnie 2 letnim doświadczeniem zawodowym
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin lub 4/5 etatu
  • Otwartości na zmianę, pro aktywności, przedsiębiorczości
  • Innowacyjnego podejścia do szukania rozwiązań i przekonywania do nich innych

 

 

 

Opis projektów, za które będziesz odpowiedzialny/a:

 

Zespół Marek regionalnych i EB:

  • Realizacja aktywacji marketingowych na markach – EB oraz Specjal zgodnie z założoną strategią
  • Prowadzenie projektów digitalowych i komunikacyjnych
  • Wspieranie działań sponsoringowych EB w ramach komunikacji Digital i PR
  • Koordynowanie akcji sponsoringowych np. Juwenaliów, stref wakacyjnych, wspierających sprzedaż marki EB w kanale gastronomicznym
  • Analiza wyników na podstawie danych sprzedażowych, rynkowych i shopper insights


 

Dołącz do naszej ekipy!

bottom