top
Czy wiesz, że:
  • Jesteśmy drugim co do wielkości producentem piwa w Polsce. Mamy 5 browarów i zatrudniamy ponad 2 000 pracowników. Należymy do Grupy Heineken, najbardziej międzynarodowej firmy piwowarskiej na Świecie i jesteśmy notowani na Giełdzie.
  • Realizujemy innowacyjne projekty biznesowe wymyślane lokalnie i uszyte na potrzebny Naszych partnerów biznesowych, korzystając z międzynarodowych doświadczeń Grupy Heineken.
  • Z sukcesem łączymy tradycje piwowarskie z nowoczesną wiedzą biznesową. W swoim portfolio mamy takie marki jak: Żywiec, Heinkenen, Desperados, Paulaner, Warka, Tatra, EB. Jesteśmy liderem innowacji dzięki takim markom jak Warianty smakowe Żywca czy Warce Radler.
Specjalista ds. Doskonalenia Procesów
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • budowanie kultury „continuous improvement” w organizacji oraz rozwój umiejętności analizy procesów,
  • proaktywne poszukiwanie pomysłów na usprawnienia, kwestionowanie statusu quo w celu pociągłego doskonalenia procesów i systemów przy jednoczesnym utrzymaniu dobrej i efektywnej komunikacji z partnerami biznesowymi,
  • prowadzenie inicjatyw i projektów mających na celu wdrożenie usprawnień i standaryzację procesów,
  • koordynowanie, ustalanie priorytetów i monitorowanie inicjatyw w całej organizacji,
  • rozpowszechnianie idei Lean Six Sigma oraz koordynacja certyfikacji pracowników,
  • definiowanie zasad i standardów w komunikacji procesów i polityk w firmie,
  • wspieranie w tworzeniu odpowiedniej dokumentacji procesowej według wypracowanego standardu,
  • wymiana informacji o dobrych praktykach i szukanie inspiracji w innych spółach Grupy Heineken,
  • zachowanie odpowiedniego poziomu kontroli w procesach biznesowych oraz poprawa środowiska kontroli wewnętrznej zapewniając jego efektywność i wydajność,
  • analiza ryzyk występujących w poszczególnych procesach,
  • prowadzenie audytów i przeglądów mających na celu identyfikację ryzyk oraz sprawdzenie postępowania w zgodności z obowiązującymi politykami i procesami we wszystkich obszarach funkcjonowania spółki,
  • uczestnictwo w kluczowych projektach organizacji dbając o zachowanie standardów modelowania procesu i zarządzania ryzykiem.

Czego poszukujemy:

  • min. 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej korporacji,
  • certyfikat Green Belt Lean/Six Sigma,
  • znajomości angielskiego na poziomie minimum B2,
  • wykształcenia wyższego o profilu finansowym lub technicznym,
  • doświadczenie we wdrażaniu RPA, robotyki,
  • zdolności analitycznych,
  • umiejętności szybkiego uczenia się i otwartości na zmiany,
  • samodzielności w działaniu i organizacji pracy,
  • umiejętności nawiązywania relacji z partnerami biznesowymi na różnych poziomach w organizacji i egzekucji ustalonego planu działań.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premia zależna od wyników
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
  • Pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm FMCG
Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygodę?
bottom