CATEGORY MANAGER
COTY, WARSAW, POLAND

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie działaniami Category Management dla powierzonych kategorii
  • Przygotowywanie rekomendacji asortymentowych oraz planogramów we współpracy z Działem Marketingu i Sprzedaży
  • Tworzenie i aktualizowanie standardów merchandisingowych dla podległej kategorii
  • Aktywny udział w warsztatach / spotkaniach z klientami
  • Analiza efektywności wprowadzonych zmian w asortymencie u klientów
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań z Catman dla kategorii
  • Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży, Marketingu, Rozwoju Biznesu

Wymagania

Wymagania:

  • 3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży FMCG
  • Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami Catman
  • Praktyczne doświadczenie w pracy z klientami (sieci KA)
  • Wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, umiejętności komunikacyjne oraz pracy zespołowej
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, planowania i prowadzenia kilku projektów jednocześnie
  • Samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja, tworzenie prezentacji)
  • Biegła znajomość MS Office, Nielsen Answers

Oferujemy

ABOUT US

Coty’s purpose is to celebrate and liberate the diversity of our consumers’ beauty. Aligned to this is our mission – to strive over time to become the global industry leader by being the clear challenger in beauty, delighting consumers and creating long term shareholder value.

 

We are one of the world’s largest beauty companies with approximately $9 billion in revenue, and our strong entrepreneurial heritage has created an iconic portfolio of leading beauty brands.

 

As the global leader in fragrance, a strong number two in professional salon hair color & styling, and number three in color cosmetics, we operate across three divisions:

  • Coty Consumer Beauty: focused on color cosmetics, retail hair coloring and styling products, body care and mass fragrances sold primarily in the mass retail channels with brands such as COVERGIRL, Max Factor and Rimmel
  • Coty Luxury: focused on prestige fragrances and skincare with brands such as Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci and philosophy
  • Coty Professional Beauty: focused on servicing salon owners and professionals in both hair and nail with brands such as Wella Professionals, Sebastian Professional, OPI and ghd

 

Coty is a truly global player with over 20,000 employees, operations in more than 40 countries in Asia, Latin America, Australia, Middle East and Africa, as well as Europe and North America and products sold in over 130 countries and territories. Our headquarters are in London, New York, Geneva and Paris.

Want to know more?

For additional information about Coty Inc., please visit www.coty.com.

 

At Coty, we embrace Diversity. We are committed to equal employment opportunity regardless of race, color, ancestry, religion, gender, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability.