W DreamLabie kształtujemy rzeczywistość i przyszłość mediów. Codziennie przekraczamy granice, bo wiemy, że to właśnie tam dzieje się prawdziwa magia. Mamy odwagę, aby robić rzeczy pionierskie. Tworzymy rozwiązania, które znacząco wpływają na sposób, w jaki ludzie korzystają z internetu.

Stażysta w Dziale Helpdesk 

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Usuwanie awarii zgłaszanych przez pracowników
  • Nadawanie uprawnień dla nowych pracowników
  • Naprawa i przygotowanie sprzętu do wysyłki
  • Konfiguracja komputerów i urządzeń przenośnych
  • Poznawanie istniejących  procedur wewnętrznych firmy
  • Tworzenie instrukcji obsługi dla sprzętu, oprogramowania oraz zestawów wyposażenia sal konferencyjnych

Wymagania

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne lub w trakcie studiów
  • Wiedza z zakresu budowy i działania sieci LAN
  • Biegła znajomość obsługi Windows (mile widziana znajomość MacOS)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Oferujemy

Oferujemy:

  • Staż płatny
  • Pracę w młodym dynamicznym zespole na pierwszej linii wsparcia
  • Elastyczne godziny pracy (możliwość dopasowania godzin pracy do grafiku na uczelni)
  • Możliwość pracy na ¾ etatu
  • Szkolenia z procesów i narzędzi
  • Kontakt z ekspertami na pozostałych liniach wsparcia