JUNIOR BRAND MANAGER, FULL TIME EMPLOYMENT
COTY, WARSAW, POLAND

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Kompleksowe zarządzanie projektami marketingowymi, realizującymi cele strategiczne marki
  • Tworzenie briefów aktywacyjnych i współpraca z agencjami podczas realizacji projektów marketingowych
  • Nadzorowanie spójności planów wsparcia marketingowego z planami aktywacji w handlu (współpraca z działem Rozwoju Biznesu i Sprzedaży)
  • Wykorzystywanie danych rynkowych do analizy wyników marki na tle konkurencji oraz dawania rekomendacji dotyczących zarządzania marką i jej strategią
  • Wykorzystywanie badań rynkowych (pierwotnych i wtórnych) do tworzenia insightów konsumenckich i opracowywania komunikacji
  • Monitorowanie działań konkurencji w zakresie komunikacji, wprowadzania na rynek nowych produktów, cen oraz promocji handlowych.
  • Zarządzanie budżetem marketingowym przypisanym do prowadzonych projektów

Wymagania

WYMAGANIA

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu w branży FMCG
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kompleksowych projektów marketingowych
  • Bardzo dobra znajomość metod analiz rynkowych i marketingu strategicznego
  • Dobre rozumienie współczesnych mediów digitalowych (social media, content marketing, influencers, video, mobile)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i prezentacyjne
  • Silne zorientowanie na realizację celów i pracę zespołową
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy
  • Samodzielność, kreatywność i dynamika w działaniu
  • Zaangażowanie i pasja w realizacji zadań
  • Bardzo dobra i praktyczna znajomość obsługi MS Office (Excel, Power Point, Word)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Oferujemy

ABOUT US

Coty’s purpose is to celebrate and liberate the diversity of our consumers’ beauty. Aligned to this is our mission – to strive over time to become the global industry leader by being the clear challenger in beauty, delighting consumers and creating long term shareholder value.

 

We are one of the world’s largest beauty companies with approximately $9 billion in revenue, and our strong entrepreneurial heritage has created an iconic portfolio of leading beauty brands.

 

As the global leader in fragrance, a strong number two in professional salon hair color & styling, and number three in color cosmetics, we operate across three divisions:

  • Coty Consumer Beauty: focused on color cosmetics, retail hair coloring and styling products, body care and mass fragrances sold primarily in the mass retail channels with brands such as COVERGIRL, Max Factor and Rimmel
  • Coty Luxury: focused on prestige fragrances and skincare with brands such as Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci and philosophy
  • Coty Professional Beauty: focused on servicing salon owners and professionals in both hair and nail with brands such as Wella Professionals, Sebastian Professional, OPI and ghd

 

Coty is a truly global player with over 20,000 employees, operations in more than 40 countries in Asia, Latin America, Australia, Middle East and Africa, as well as Europe and North America and products sold in over 130 countries and territories. Our headquarters are in London, New York, Geneva and Paris.

Want to know more?

For additional information about Coty Inc., please visit www.coty.com.

 

At Coty, we embrace Diversity. We are committed to equal employment opportunity regardless of race, color, ancestry, religion, gender, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability.