BRAND DEVELOPMENT MANAGER, FULL TIME EMPLOYMENT
COTY, WARSAW, POLAND

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Tworzenie DNA/footprint marki
  • Prowadzenie badań marketingowych (drivers&barriers; badania cenowe, badania komunikacji, etc.)
  • Wykorzystywanie badań rynkowych (pierwotnych i wtórnych) do tworzenia insightów konsumenckich, konceptów i opracowywania komunikacji
  • Rozwój strategii komunikacji marki
  • Tworzenie briefów kreatywnych oraz współpraca z agencją przy tworzeniu komunikacji
  • Tworzenie komunikacji, Key Visuali dla launchy, kreacji do adaptacji i implementacji przez kraje w regionie
  • Bliska współpraca z zespołem globalnym w zakresie NPDs i strategii portfolio marki, na bazie inputu zbieranego z rynków Eastern Europe oraz monitoringu trendów/konkurencji (input do konceptów, claimów, opakowań, pozycjonowania cenowego)
  • Bliska współpraca z GT w zakresie komunikacji / brand DNA
  • Bliska współpraca z rynkami Eastern Europe w ramach implementacji komunikacji oraz harmonizacji portfolio i działań
  • Zarządzanie budżetem marki na badania rynkowe oraz rozwój komunikacji
  • Analiza konkurencji i lokalnych trendów w zakresie nowości produktowych oraz komunikacji
  • Zakres zarządzania marką: Region

Wymagania

WYMAGANIA

  • 4-5 lat doświadczenia w marketingu w branży FMCG z doświadczeniem w:
    • Pozycjonowaniu marki / rozwoju komunikacji
    • NPDs (rozwój konceptów i produktów)
    • Badaniach konsumenckich
    • Kreacji i egzekucji komunikacji marki (z naciskiem na instore i digital)
  • Mile widziane doświadczenie w strukturach globalnych/ zespołach NPD / regionalnych (koordynacja kilku rynków)
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych
  • Bardzo dobra znajomość metod analiz rynkowych i marketingu strategicznego
  • Znajomość zagadnień mediowych (media tradycyjne / digital z uwzględnieniem influencerów)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i prezentacyjne
  • Silne zorientowanie na realizację celów i pracę zespołową
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra i praktyczna znajomość obsługi MS Office (Excel, Power Point, Word) 

Oferujemy

ABOUT US

Coty’s purpose is to celebrate and liberate the diversity of our consumers’ beauty. Aligned to this is our mission – to strive over time to become the global industry leader by being the clear challenger in beauty, delighting consumers and creating long term shareholder value.

 

We are one of the world’s largest beauty companies with approximately $9 billion in revenue, and our strong entrepreneurial heritage has created an iconic portfolio of leading beauty brands.

 

As the global leader in fragrance, a strong number two in professional salon hair color & styling, and number three in color cosmetics, we operate across three divisions:

  • Coty Consumer Beauty: focused on color cosmetics, retail hair coloring and styling products, body care and mass fragrances sold primarily in the mass retail channels with brands such as COVERGIRL, Max Factor and Rimmel
  • Coty Luxury: focused on prestige fragrances and skincare with brands such as Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci and philosophy
  • Coty Professional Beauty: focused on servicing salon owners and professionals in both hair and nail with brands such as Wella Professionals, Sebastian Professional, OPI and ghd

 

Coty is a truly global player with over 20,000 employees, operations in more than 40 countries in Asia, Latin America, Australia, Middle East and Africa, as well as Europe and North America and products sold in over 130 countries and territories. Our headquarters are in London, New York, Geneva and Paris.

Want to know more?

For additional information about Coty Inc., please visit www.coty.com.

 

At Coty, we embrace Diversity. We are committed to equal employment opportunity regardless of race, color, ancestry, religion, gender, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability.