młodszy specjalista ds. ryzyka kredytowego
Miejsce pracy: Poznań

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań w obszarze oceny ryzyka kredytowego.​

Twój zakres obowiązków

  • sporządzaniu analiz z zakresu ryzyka kredytowego,
  • pozyskiwaniu danych źródłowych do przeprowadzanych analiz z systemów wewnętrznych,
  • przygotowywaniu raportów zarządczych w zakresie analizowanych ryzyk,
  • wykonywaniu testów na potrzeby oceny ryzyka,
  • weryfikacji dopuszczalnych poziomów ryzyka kredytowego,
  • dokonywaniu przeglądu metod pomiaru w zakresie zarządzania ryzykiem kredytowym,
  • analiza jakości portfela generowanego przez poszczególne segmenty klientów i linie biznesowe,
  • współpraca z departamentami biznesowymi w zakresie rozwoju produktów,
  • analiza dopuszczalnych poziomów ryzyk i wysuwanie propozycji zmian wprowadzających odpowiednie mityganty,
  • przegląd procedur oraz stosowanych metod pomiaru w zakresie zarządzania ryzykiem kredytowym oraz proponowanie zmian optymalizujących,
  • uczestnictwo w projektach w obszarze ryzyka kredytowego.

Nasze oczekiwania

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie (studia zaoczne),
  • otwartość, chęć do nauki i zainteresowanie obszarem ryzyka,
  • umiejętność analizy danych,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • znajomość narzędzi MS Office,
  • język angielski w stopniu co najmniej średnim (B1),
  • mile widziana znajomość języków programowania tj. Python, R i SQL.

Czekają na Ciebie

  • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Opieka medyczna
  • Dofinansowanie do wakacji
  • Bezpłatny parking
  • Atrakcyjny PPE
  • Preferencyjne warunki pakietu sportowego
  • Dostęp do nowych technologii
Aplikuj

Klauzula informacyjna Administratora danych osobowych

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony  osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: Rozporządzenie) SGB-Bank S.A. przedstawia następujące informacje:

Administrator danych

SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań (zwany dalej „Bankiem”)

Dane kontaktowe

Z Administratorem można się skontaktować

  • osobiście
  • poprzez adres poczty elektronicznej: [email protected],
  • telefonicznie: 800 888 888 lub 61/ 647 28 46 (z telefonów komórkowych i z zagranicy)
  • pisemnie: ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań

Inspektor Ochrony Danych

W SGB-Banku S.A. został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisemnie na adres Administratora lub na adres e-mail: [email protected]. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych opublikowane są na stronie www.sgb.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw przysługujących na mocy Rozporządzenia

Kategorie danych

Bank przetwarza w szczególności następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych:

  • dane identyfikacyjne (np. imię, nazwisko, data urodzenia)
  • dane kontaktowe (np. numer telefonu, adres e-mail)

Bank może przetwarzać dane osobowe wykraczające poza katalog danych wskazanych w Kodeksie pracy.

Źródło danych

Pani/ Pana dane Bank pozyskuje bezpośrednio od Pani/Pana.

Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Bank w celu:

  • realizacji procesu rekrutacji i przyszłych rekrutacji oraz w zakresie przetwarzania danych osobowych wykraczających poza katalog danych wskazanych w Kodeksie pracy,
  • podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest Pani/Pana zgoda, tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia oraz realizacji przez Bank obowiązków prawnych ciążących na Banku, tj. art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia w zw. z przepisami Kodeksu pracy

Okres przez który dane będą przechowywane

Bank będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji procesu rekrutacji/przez okres niezbędny do realizacji procesu przyszłych rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy. Po zakończeniu rekrutacji Pana dane zostaną usunięte.

Prawa osoby, której dane  dotyczą

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia na warunkach wynikających z Rozporządzenia.

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Przysługuje Pani/Panu również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sytuacji, gdy istnieje podejrzenie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Bank nie będzie podejmował decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji/i w procesach przyszłych rekrutacji.