Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.

A Ty możesz tworzyć go razem z nami!

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Miejsce pracy: Wadowice

Twój zakres obowiązków

  • obsługa istniejącej bazy klientów,
  • kontakt z klientami bezpośredni (spotkania u klienta oraz w siedzibie firmy), telefoniczny i mailowy,
  • tworzenie zleceń i dostaw w systemie SAP,
  • zgłaszanie zamówień w Dziale Planowania Produkcji,
  • tworzenie wysyłek i załadunków w systemie Qguar,
  • nadzór nad całym procesem realizacji zamówienia klienta,
  • przygotowanie niezbędnej dokumentacji potrzebnej do realizacji zamówień,
  • przekazywanie i koordynacja procesu reklamacji,
  • nadzorowanie przebiegu realizacji zleceń i rozwiązywanie problemów
    pojawiających się w toku bieżącej pracy z klientem,
  • współpraca z działami wewnętrznymi firmy,
  • tworzenie korespondencji, raportów i innych dokumentów związanych z obsługą klienta,
  • obszarowa regulacja procesów współpracy z klientem.

Nasze wymagania

  • władasz językiem angielskim na poziomie zaawansowanym umożliwiającym swobodną rozmowę z Klientem na spotkaniach (B2 Business Vantage lub C1 Business Higher),
  • masz wykształcenie wyższe,
  • nie jest Ci obcy pakiet MS Office, w szczególności MS Excel,
  • jesteś otwarty/a na pracę w różnych obszarach,
  • jesteś otwarty/a na spotkania z klientami (kraje Unii Europejskiej oraz poza UE),
  • cechuje Cię komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej,
  • jesteś otwarty/a na nowe wyzwania, masz chęci do pracy i rozwoju na danym stanowisku,
  • masz prawo jazdy i czynnie z niego korzystasz,
  • potrafisz szybko przyswajać nową wiedzę.

To oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • wsparcie całego zespołu w początkowym etapie zatrudnienia,
  • pracę w zespole z osobami będącymi ekspertami w swoich dziedzinach,
  • niezbędne szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,
  • pracę w centrali stabilnej, renomowanej firmy,
  • możliwość realizacji odpowiedzialnych zadań,
  • dodatkowe benefity: pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, dofinansowanie do obiadów itp.
  • Benefity
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie do karty sportowej
  • szkolenia
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • Aplikuj