Kim jesteśmy i co robimy?

Pracujemy w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej – jedynej w Polsce organizacji, która dba o bezpieczeństwo na polskim niebie.

Nadzorowana i kontrolowana przez nas przestrzeń powietrzna liczy przeszło 334 tys. km2 i jest jedną z największych w Europie. Codziennie na pokładach samolotów przelatujących nad Polską znajduje się blisko pół miliona pasażerów. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej jest jedyną w Polsce instytucją, która szkoli i zatrudnia cywilnych kontrolerów ruchu lotniczego.

Działalność Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, która dba o bezpieczeństwo żeglugi powietrznej w naszym kraju, to nie tylko kontrola ruchu lotniczego. PAŻP to także inne sektory takie jak finanse czy księgowość. Jesteśmy jednym organizmem, którego sprawne działanie zależy od współpracy wszystkich na naszym pokładzie.

Nasi pracownicy to wyjątkowi specjaliści o unikalnych kompetencjach

Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Radiokomunikacji

Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu w  Dziale Rozwoju i Wdrożeń Systemów COM - ODC!

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu współczesnych systemów radiokomunikacyjnych/telekomunikacyjnych oraz zagadnień związanych z propagowaniem fal radiowych, a dodatkowo jesteś komunikatywna/y, dokładna/y w wykonywaniu zadań​oraz otwarta/y na zdobywanie nowej  wiedzy. Dołącz do naszego zespołu, w którym będziesz mogła/ mógł zdobywać doświadczenie na stanowisku Młodszego Specjalisty/Specjalisty ds. Radiokomunikacji pod mentorską opieką wykwalifikowanych ekspertów.

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • Bieżąca analiza przepisów, dyrektyw, wymagań oraz zaleceń ICAO, europejskich oraz krajowych i przedstawienie wniosków dot. działań niezbędnych do podjęcia;           
  • Udział w przygotowywaniu planów inwestycyjnych PAŻP z uwzględnieniem modernizacji istniejących i wdrożeń nowych systemów i urządzeń radiokomunikacyjnych;            
  • Udział w opracowaniu założeń ofertowych dot. zakupu sprzętu, urządzeń lub systemów radiokomunikacyjnych;           
  • Udział w pracach związanych z realizacją zadań inwestycyjnych dot. systemów radiokomunikacyjnych;            
  • Przygotowywanie opinii dot. planów zagospodarowania przestrzennego opracowywanych przez państwowe jednostki samorządowe z uwzględnieniem infrastruktury CNS i planów inwestycyjnych, w uzgodnieniu z właściwą jednostką terenową biura;           
  • Udział w warsztatach oraz pracach międzynarodowych i krajowych grup roboczych;          
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie merytorycznym jednostki organizacyjnej, określonym w Regulaminie Organizacyjnym, oraz zgodnych z kwalifikacjami i kompetencjami.

Wymagania:

Do realizacji zadań w tym obszarze potrzebujemy: 

  • Min. 3 letniego doświadczenia zawodowego w przypadku Specjalisty oraz brak doświadczenia w przypadku stanowiska  Młodszego Specjalisty​.

  • Wykształcenia wyższego technicznego ( inżynier/magister inżynier)
    kierunek –radiokomunikacja, elektronika, telekomunikacja, transport lotniczy​;
  • Znajomości jęz. angielskiego: min. B1;
  • Znajomości oprogramowania MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • Umiejętności współpracy w zespole;
  • Otwartości na zdobywanie wiedzy;
  • Dokładności w wykonywaniu zadań;
  • Dyspozycyjności.

 

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?

Poza pracą w zgranym zespole, ciekawymi zadaniami i wyzwaniami, możliwością rozwoju oferujemy inne benefity:

  • Umowę o pracę
  • Pracę w systemie hybrydowym – 2 dni pracy zdalnej w tygodniu (w początkowym okresie wdrożenia praca stacjonarna 1-3 miesiące)
  • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia (7500 - 15000 brutto)
  • Bogaty pakiet medyczny w Luxmed (w tym stomatologię)
  • Pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Dofinansowanie do biletów do kina, teatru, na koncerty
  • Dofinansowanie do kursów/szkoleń
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Możliwość korzystania z Ośrodka Sportu znajdującego się na terenie Agencji
  • Bezpłatny parking dla pracowników
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w jedynej Agencji obsługującej ruch lotniczy na terenie Polski

Zapraszamy do aplikowania!

Aplikuj

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż Administratorem danych osobowych jest Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 § 1  Kodeksu Pracy , tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane na mocy Kodeksu Pracy (RODO art. 6 ust. 1 lit c), natomiast inne dane, które dobrowolnie wskaże  Pani/Pan w dokumentach rekrutacyjnych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych zostały zawarte dane wrażliwe, np. dane dotyczące zdrowia, będą one przetwarzane również na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (RODO art. 9 ust. 2 lit. a). Powyższe zgody wyraża Pani/Pan poprzez wyraźne działania jakim jest przesłanie do Administratora dokumentów aplikacyjnych (zgoda konkludentna). Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest  przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. Pani/Pana dane osobowe zostaną usunięte nie później aniżeli 6 miesięcy po jego zakończeniu.

Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe także w kolejnych procesach rekrutacyjnych, jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie (zgoda wyrażana jest po przez zaznaczenie checkbox). W takim przypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania tej zgody, lecz nie dłużej niż rok.

Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone dostawcom systemów i usług IT oraz firmom wspierającym proces rekrutacji, z którymi współpracuje Administrator i mogą zostać udostępnione upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek. W zakresie wynikającym z RODO i z ograniczeniami w nim wskazanymi posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mieszczącego się przy ulicy Stawki 2 w Warszawie. Więcej informacji dostępnych pod adresem www.uodo.gov.pl.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w procesie rekrutacji, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.