Kim jesteśmy i co robimy?

Pracujemy w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej – jedynej w Polsce organizacji, która dba o bezpieczeństwo na polskim niebie.

Nadzorowana i kontrolowana przez nas przestrzeń powietrzna liczy przeszło 334 tys. km2 i jest jedną z największych w Europie. Codziennie na pokładach samolotów przelatujących nad Polską znajduje się blisko pół miliona pasażerów. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej jest jedyną w Polsce instytucją, która szkoli i zatrudnia cywilnych kontrolerów ruchu lotniczego.

Działalność Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, która dba o bezpieczeństwo żeglugi powietrznej w naszym kraju, to nie tylko kontrola ruchu lotniczego. PAŻP to także inne sektory takie jak finanse czy księgowość. Jesteśmy jednym organizmem, którego sprawne działanie zależy od współpracy wszystkich na naszym pokładzie.

Nasi pracownicy to wyjątkowi specjaliści o unikalnych kompetencjach.

Młodszy specjalista ds. nadzoru operacyjnego systemów ATM (Air Traffic Management)

Obowiązki

  1. Przygotowywanie zmian w konfiguracji podległych systemów ATM wynikających z potrzeb użytkowników operacyjnych.
  2. Walidacja konfiguracji systemowej i danych w podległych systemach ATM.
  3. Monitorowanie limitów systemowych w ujęciu technicznym dla systemów ATM.
  4. Współpraca z właściwymi komórkami PAŻP w zakresie niezbędnym dla zapewnienia danych dla podległych systemów ATM.
  5. Realizacja działań przypisanych trzeciej linii wsparcia dla podległych systemów ATM.
  6. Udział w projektach teleinformatycznych
  7. Udział w testach: przedwdrożeniowych, powdrożeniowych, funkcjonalnych i niefunkcjonalnych systemów ATM.
  8. Uczestniczenie w dedykowanym kursie ATSEP. (Air Traffic Safety Electronic Personnel)
  9. Analiza błędów zgłaszanych przez użytkowników systemów ATM.
  10. Współpraca z dostawcami systemów wspierających zarządzanie ruchem lotniczym.

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe
    Preferowane kierunki: informatyka, automatyka, robotyka, elektronika, teleinformatyka, inżynieria ruchu lotniczego lub pokrewne.
  • Biegła znajomość MS Office
  • Systematyczność, zdolności logiczne i analityczne,
  • Inicjatywa, umiejętność organizacji własnej pracy, komunikatywność
  • Język Polski biegły
  • Język Angielski min. B2

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?

Poza pracą w zgranym zespole, ciekawymi zadaniami i wyzwaniami, możliwością rozwoju oferujemy inne benefity:

  • pakiet medyczny (w tym stomatologia)
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • program ubezpieczeniowo-oszczędnościowy
  • przychodnię zdrowia i ośrodek sportu w naszej siedzibie
  • ZFŚS (szeroka oferta dofinansowań)
  • bezpłatny parking
Aplikuj

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż Administratorem danych osobowych jest Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 § 1  Kodeksu Pracy , tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane na mocy Kodeksu Pracy (RODO art. 6 ust. 1 lit c), natomiast inne dane, które dobrowolnie wskaże  Pani/Pan w dokumentach rekrutacyjnych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych zostały zawarte dane wrażliwe, np. dane dotyczące zdrowia, będą one przetwarzane również na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (RODO art. 9 ust. 2 lit. a). Powyższe zgody wyraża Pani/Pan poprzez wyraźne działania jakim jest przesłanie do Administratora dokumentów aplikacyjnych (zgoda konkludentna). Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest  przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. Pani/Pana dane osobowe zostaną usunięte nie później aniżeli 6 miesięcy po jego zakończeniu.

Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe także w kolejnych procesach rekrutacyjnych, jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie (zgoda wyrażana jest po przez zaznaczenie checkbox). W takim przypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania tej zgody, lecz nie dłużej niż rok.

Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone dostawcom systemów i usług IT oraz firmom wspierającym proces rekrutacji, z którymi współpracuje Administrator i mogą zostać udostępnione upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek. W zakresie wynikającym z RODO i z ograniczeniami w nim wskazanymi posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mieszczącego się przy ulicy Stawki 2 w Warszawie. Więcej informacji dostępnych pod adresem www.uodo.gov.pl.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w procesie rekrutacji, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.